Zonder nu weer een discussie te krijgen over hoe slecht of goed het vorig jaar was, ....(daar is vorig jaar voldoende over gezegd) zijn er nog mensen die deze gaan rijden?
Medio januari is de inschrijving.fietschallenge
Shimano Fietschallenge
-
- Forum-lid
Nee, ik kies voor de Steven Rooks op 1 mei en de Waalse pijl op 3 mei. Als ik dan zondag nog niet verzadigd ben rij ik hier in de buurt nog wel een rondje. Op die zondag zit trouwens ook nog de Grenslandklassieker. Mei is een drukke fietsmaand!
-
- Forum-lid
Vorig jaar heb ik overigens ook niet gereden. En de slechte verhalen die ik heb gelezen over vorig jaar zouden mij ook niet direct tegenhouden. Ik kies gewoon voor andere ritten omdat die mij meer aanspreken.
Ik denk dat de organisatie best zal hebben geleerd van vorig jaar. Kijk, als ze het nu weer verprutsen komt er echt geen hond meer op die rit af. Dan kunnen ze wel stoppen. Daarom zal de kwaliteit deze keer best in orde zijn.
Ik denk dat de organisatie best zal hebben geleerd van vorig jaar. Kijk, als ze het nu weer verprutsen komt er echt geen hond meer op die rit af. Dan kunnen ze wel stoppen. Daarom zal de kwaliteit deze keer best in orde zijn.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ik denk dat ik m'n korting ga verzilveren, lijkt me een mooie voorbereiding op de Marmotte die ik eventueel ga fietsen.
Na alle dramatische verhalen van vorig jaar ben ik ook heel benieuwd wat de organisatie met alle kritiek gedaan heeft. Als ze hun beloftes nakomen zou het wel eens de meeste geweldige tocht op Nederlandse bodem kunnen worden..!
Vandaar dat ik het dit jaar ook eens ga proberen.
Vandaar dat ik het dit jaar ook eens ga proberen.
"Afstappen is geen optie"
[quote="Cor01"]Na alle dramatische verhalen van vorig jaar ben ik ook heel benieuwd wat de organisatie met alle kritiek gedaan heeft. Als ze hun beloftes nakomen zou het wel eens de meeste geweldige tocht op Nederlandse bodem kunnen worden..!
Vandaar dat ik het dit jaar ook eens ga proberen.[/quote]
Sta je opgesteld dan voor ctwt?:D
Sta je opgesteld dan voor ctwt?:D
[quote="pinarello"][quote="Cor01"]Na alle dramatische verhalen van vorig jaar ben ik ook heel benieuwd wat de organisatie met alle kritiek gedaan heeft. Als ze hun beloftes nakomen zou het wel eens de meeste geweldige tocht op Nederlandse bodem kunnen worden..!
Sta je opgesteld dan voor ctwt?:D[/quote]
ff afwachten of ik in aanmerking kom voor de selectie.
Sta je opgesteld dan voor ctwt?:D[/quote]
ff afwachten of ik in aanmerking kom voor de selectie.
"Afstappen is geen optie"