Voor al je afspraakjes

Retro rit!?

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 10 feb 2011 17:35

Aangezien ik binnenkort ga starten met een Retro project leek het mij wel leuk om komende zomer de beestjes eens gezamenlijk uit stal te halen.
Hoe, wat en waar zal ik even in het midden laten, dat licht natuurlijk een beetje aan de mensen die mee willen.

Alle retro fietsen mogen mee, nieuw in een oud jasje, oud in een nieuw jasje, met een knipoog naar het verleden, van mij mag het allemaal!

Who's in?

Greets,
Jasper
mijn Flickr

masterb
Forum-lid

masterb 10 feb 2011 18:03

Bedoel je niet gewoon een staalrit?
Zal er waarschijnlijk wel bij zijn, ook nog geen idee met welke fiets :D

Edit: o nee, die Alan is natuurlijk niet van staal...

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 10 feb 2011 19:02

Haha, Ik voelde me lichtelijk gediscrimineerd aangezien mijn Alan van aluminium is en ik dus niet kon deelnemen aan een staalrit ;)
Denk dat het slim is qua locatie om het goed bereikbaar te houden voor alle hoeken van het land, dan is er wellicht wat meer animo.

Greets,
Jasper
mijn Flickr

frigo
Forum-lid

frigo 10 feb 2011 20:59

retro/staal... who cares!

Leuk plan om de 'ouwe rommel' weer eens naar buiten te laten. Als locatie en datum bekend zijn zal ik kijken of ik van de partij kan zijn.
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

pinarello
Forum-lid

pinarello 10 feb 2011 21:04

[quote="jaapieo"]
Aangezien ik binnenkort ga starten met een Retro project leek het mij wel leuk om komende zomer de beestjes eens gezamenlijk uit stal te halen.
Hoe, wat en waar zal ik even in het midden laten, dat licht natuurlijk een beetje aan de mensen die mee willen.

Alle retro fietsen mogen mee, nieuw in een oud jasje, oud in een nieuw jasje, met een knipoog naar het verleden, van mij mag het allemaal!

Who's in?

Greets,
Jasper[/quote]

Als de datum past en het is niet te ver uit de buurt ben ik erbij.

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 10 feb 2011 21:30

Suggesties zijn welkom qua data.
Mijn voorkeur gaat uit naar een zomerse dag op een zaterdag of zondag.

Aangezien Meppel niet echt centraal licht en ik qua route niet heel veel verder kom als mijn trainingsrondje, Alle hulp is welkom.

Dus als iemand nog een idee heeft waar het leuk afspreken is, barst los! ;)
De forumrit alleen organiseren is mij de vorige keer prima bevallen, maar ontzettend veel werk is het wel, aangezien ik de fiets nog moet bouwen en buiten dat om druk ben met mijn te volgen opleiding.

Kort om, het plan voor een zomerse rit staat maar over de invulling en details heb ik nog niet nagedacht ;)
mijn Flickr

erwinb
Forum-lid

erwinb 11 feb 2011 01:17

Ik heb vorig jaar een oude TI Raleigh (replica) gekocht en bijbehorend shirt en petje, deze staan te trappelen om de deur weer eens uit te gaan, dus ik wil ook graag mee :).

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 14 feb 2011 01:22

Dus 5 man die wel wil fietsen afhankelijk van de datum en startplaats...
Als iedereen nu even de naam op een lijstje zet met de woonplaats erachter, dan kan er gekeken worden wat een goede startplaats is.
Ik ben wel bereid een treintje te pakken, rond april/mei ben ik toch in bezit van een OV.

#. Naam_________(fiets)________woonplaats

1. Jasper_____(Alan record)______Meppel.

2. .....?

Greets,
Jasper
mijn Flickr

michael2757
Forum-lid

michael2757 14 feb 2011 23:37

Lijkt me wel leuk! Dan kom ik op m,n stalen Koga, tenminste als er niet te ver van Meppel gestart wordt...
Michael_______Koga__________Groningen
Ga toch fietsen...

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 14 feb 2011 23:44

Kom je met de trein? Zo ja en ik ga met de trein richting de startplek dan reis ik vanaf Meppel mee ;)
Ben overigens alvast begonnen met de bouw van mijn Alan om zelf mee te kunnen :)

#. Naam_________(fiets)________woonplaats

1. Jasper_____(Alan record)______Meppel.

2. Michael_______Koga__________Groningen

mijn Flickr

michael2757
Forum-lid

michael2757 14 feb 2011 23:47

De rit Groningen-Meppel doe ik dan op m,n kogaatje. Dan kunnen we vanaf Meppel met de trein naar de startplaats....
Ga toch fietsen...

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 14 feb 2011 23:50

Fanatiek! ;)
Maar je bent uiteraard van harte welkom, prima idee!
Startplaats wil ik eigenlijk bepalen na aanleiding van de deelnemers, omdat ik niemand wil uitsluiten wil ik de afstand voor iedereen relatief kort houden zodat dat geen punt is, mensen die aangeven geen moeite te hebben met een uurtje of 2 in de auto trein om uit een hoek van het land te komen neem ik dan niet mee om te bepalen waar we het beste kunnen starten.

Beetje omstreden misschien maar ik denk dat dat een beter manier is zodat iedereen de kans krijgt erbij te zijn.
mijn Flickr

Plaats reactie