[quote="Amclassic-fan"]Ik kan er weinig aan doen, Sharkman heeft hetzelfde pas gehad. Die wilde ook z'n e-mail adres weg halen, maar als je dat doet dan is je e-mail adres uit de database. Wat ik ook probeer ik krijg de boel dan niet meer aan de praat (niemand kan in de database behalve de provider). Ik zal het er op het lijstje van forumverbeteringen erbij zetten. Je moet dat e-mail adres gewoon niet kunnen weghalen. Iets lager staat namelijk een vakje met "e-mail adres tonen"[/quote]
Hoi Am,
Da's dan zwaar klote van de bok. Sorry!! Ik ken Sharkman zijn specifieke geval al weet ik niet wat er nu daadwerkelijk voorgevallen is.
In mijn geval was het zo dat ik inderdaad mijn email adres weghaalde (ja, dat vakje "email adres tonen' gebruik ik nu ook

, en de zaak bijgewerkt heb. Ik heb zeker mijn wachtwoord niet veranderd en toch kom ik er nu niet meer in met 'Zorro'. PMs kwijt en ik kan oude posts niet meer aanpassen
Ik heb allerlei variaties op een oude account van me losgelaten (wachtwoord bijwerken zonder maar iets in die drie velden in te vullen b.v. maar dan krijg ik een foutmelding, email adres verwijderen etc....).
Het lijkt wel of er iets in de database corrupt is geraakt.
Je hebt gelijk. Dat email adres moet gewoon een verplicht veld worden.
Wat ik echter niet begrijp is het feit dat alleen de ISP grip op die database heeft. Het is een Service Provider.......geen die Service dan!! Een klant, in dit geval Fiets.nl, laat de web site hosten door een ISP maar moet dan toch volledige controle hebben over de eigen applicaties e.d. maar natuurlijk wel binnen de vooraf afgesproken Service Level Agreements........
@Sharkman. Jij haalde ook gewoon je email adres weg en kon daarna niet meer aanloggen met 'Sharkman'?
Mvg, Zorro