Om opstoppingen te voorkomen maar weer even een nieuw topic.
In het kilometerstandtopic kunnen we de keiharde cijfers bijhouden, terwijl in dit 'vandaag gefietst?' topic ook plaats is voor leuke verhaaltjes, foto's, gps-routekaartjes, filmpjes etc.
Ontopic: Ik nog niet gefietst vandaag, maar ik hoop vanmiddag nog wel ff los te gaan trappen
Hmz..... het enige wat me een beetje tegenstaat is de smog....
Maar ja, van de hele dag binnen zitten word ik ongelukkig en dat is ook niet gezond :p
Toch maar ff een uurtje rustig peddelen dan
Vandaag gefietst in 2008?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Mijn gelijkenis met de elephantman is weer tot normalere proporties teruggebracht. Een volle zon (terras was +10°C) deed de rest maar verhip het was toch nog koud in de schaduw van de bergen (0°C). Veel was daar nog wit uitgeslagen. In elk geval het motortje loopt weer....
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Een 'nuchtertraining' op rollen deze morgen. Geen tijd voor meer. Toch een goede start van het jaar.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
3 uur stonden er op het program. Pff de zon scheen flink maar gaf geen warmte. Kortom moeizaam. Misschien kwam dat ook door het volgende:
De beste renners hebben vaak een bijnaam. Merxc was de kanibaal, Fignon le docteur etc. Wellicht zou je het ook leuk vinden als ze je bv Armstrong of Hinault zouden noemen... Tja, mooi zou ik dat vinden mits we het natuurlijk over de uitslagen hebben. Welnu. Ik heb ook een bijnaam te pakken. Helaas is die niet van het type zoals ik me zou wensen. Na m'n buiteling of de schaatsbaan vroegen ze eerst of ik wellicht op auditie moest voor Rambo, ik vond mezelf wel lijken op the elephant man en nu hebben ze me de bijnaam: "Frankenstein" gegeven. Dit omdat de hechtingdraden uit m'n kop steken en er een ritsje in m'n voorhoofd zit.... ik zeg maar niets meer.
De beste renners hebben vaak een bijnaam. Merxc was de kanibaal, Fignon le docteur etc. Wellicht zou je het ook leuk vinden als ze je bv Armstrong of Hinault zouden noemen... Tja, mooi zou ik dat vinden mits we het natuurlijk over de uitslagen hebben. Welnu. Ik heb ook een bijnaam te pakken. Helaas is die niet van het type zoals ik me zou wensen. Na m'n buiteling of de schaatsbaan vroegen ze eerst of ik wellicht op auditie moest voor Rambo, ik vond mezelf wel lijken op the elephant man en nu hebben ze me de bijnaam: "Frankenstein" gegeven. Dit omdat de hechtingdraden uit m'n kop steken en er een ritsje in m'n voorhoofd zit.... ik zeg maar niets meer.
Mijn trainingen op bikeplanner.com