As Scirocco vervangen
-
- Forum-lid
Weet er iemand hoe je een as van een Scrirocco wiel vervangt.
-
- Forum-lid
http://www.campagnolo.com/pdf/spares07_C_0407.pdf
Hier zie je de opbouw van de naaf, als je geen twee linkerhanden hebt lukt het hier wel mee.
Niet negatief bedoeld hoor, wel bemoedigend.
Uit ervaring weet ik wel dat die veertjes en palletjes terugplaatsen bij het monteren van de freewheel beetje lastig is maar niet ondoenbaar? Je hebt daar zo een soort clips voor nodig die alles samen houdt zodat die veertjes en palletjes niet rondspringen als je ze wil terug monteren.
Succes, het lukt je zeker wel met een beetje geduld en goed kijken.
Hier zie je de opbouw van de naaf, als je geen twee linkerhanden hebt lukt het hier wel mee.
Niet negatief bedoeld hoor, wel bemoedigend.
Uit ervaring weet ik wel dat die veertjes en palletjes terugplaatsen bij het monteren van de freewheel beetje lastig is maar niet ondoenbaar? Je hebt daar zo een soort clips voor nodig die alles samen houdt zodat die veertjes en palletjes niet rondspringen als je ze wil terug monteren.
Succes, het lukt je zeker wel met een beetje geduld en goed kijken.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik heb daar ook geen probleem mee maar ik veronderstel dat iemand die vraagt hoe het moet daar geen ervaring mee heeft en dan moet je een beetje opletten en dan kan die meegeleverde clips handig zijn.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.