Hallo allen!
Ik ben hier al eerder geweest, ivm een racefiets vraag. Ben nu ook al tijdje in bezit van een prachtige Colnago Classic met Shim 600.
Voor de winter zocht ik er tóch weer een MTB bíj. Vind het zonde van dat stalen frame en dat chroom vd Colnago! Ik heb diverse MTB's gehad, va 14jr geleden: Giant Track, Giant Cadex CFM-2, Trek 7000, Sintesi Hantrax, Merida Matts Miami en ik heb nú dus een nwe Gazelle W2 besteld! Compleet Deore, a-der is LX, wat Truvativ parts, RS Dart 2 vork..
Geen súperbike maar dat hóeft voor mijn doel ook niet (beetje 'polderen', af en toe trappetje, onverhard weggetje ed..). Deore is tóch goed genoeg voor wat 'dirt' op z'n tijd óók!
Reden vd Gazelle: ik vind de looks práchtig! Vroeger waren het lelijke, saaie fietsen imo, nú is de W serie écht mooi! Heb verder nooit Gazelle gehad, bén benieuwd! Bij 'fietsenophetnet' besteld met bijna E200< dan de aanbevolen prijs van E650! (E489).Ik heb óók nog gekeken naar Merida. Maar de TFS 300? had veel Alivio erop voor ong zelfde prijs (E600), dus tóch deze gekozen.
Uiteraard komt er SPD op, computertje en bidonhouders heb ik óók al liggen, bar-ends óók besteld!
Ik hoop snel meer te kunnen vertellen over m'n nwe aanwinst!