Ik heb sinds kort een fiets gekocht bij Roseversand en heb nu een 300tal punten op mijn kaart, mijn vraag nu : wat kan ik hier mee doen of kopen ?
de uitleg op de site maakt mij niet veel duidelijk ,
greetings
Dirk
hoe rose-card punten gebruiken
Je kan daar spulen mee kopen via het internet.
Er is een gedeelte waarvoor je moet inloggen (met een wachtwoord) hierna kom je in een shop waar je kan kiezen.
Wat ik vaak hoor is dat het inloggen een probleem is, maar een mailtje lost vaak deze problemen op.
De link om in te loggen is op de home page onder mijn account
hier moet je dus een account makn of inloggen, hierna zie je een linkje naar "vip artikelen inwisselen, en daar staan de items die je voor de punten kan "kopen"
dus...
succes.
Er is een gedeelte waarvoor je moet inloggen (met een wachtwoord) hierna kom je in een shop waar je kan kiezen.
Wat ik vaak hoor is dat het inloggen een probleem is, maar een mailtje lost vaak deze problemen op.
De link om in te loggen is op de home page onder mijn account
hier moet je dus een account makn of inloggen, hierna zie je een linkje naar "vip artikelen inwisselen, en daar staan de items die je voor de punten kan "kopen"
dus...
succes.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
-
- Forum-lid
Inloggen op je persoonlijke acount, daar kan je doorklikken naar overzicht bonuspunten of VIP-artikelen inwisselen (onder de tab Bonuspuntenstand). Bij VIP-artikelen inwisselen krijg je een overzicht van 22 bladzijden wat je kan kiezen voor je punten en hoeveel punten je daarvoor nodig hebt. Je kan ook sorteren op merk.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.