Gisteren ontvangen een kerstpakket met heel veel doosjes, waarvan 2 voorbeelden. De rest is ongeveer hetzelfde!
Kaaskoekjes:
per 100 gram
Energy 533 kcal 2221kj
protein 15.8 gr
Fat 34.7 gram!
of which saturates 21.5 gram
carbonhydrate 39.2 gram
of which sugars 4.5 gram
fibre 1.6 gram
sodium 1.2 gram
salt 3.2
koffie taylors of harrogate
Powerfull coffee whith a high caffeine kick!!
volgens mij willen ze me dood hebben!
Kerstpakket
[quote="sparrownl"]Er lopen acties, waarbij je je Kerstpakket aan de voedselbank schenkt.
Doe ik ook. Alleen mijn 13e maand houd ik lekker zelf![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fijne Kerstdagen.[/quote]
Dat is een goed idee, want van mij mogen die zooi houden, meestal zit er allemaal troep in. De helft is niet te vreten. En dan moet je ook nog doen dat je het zo leuk vind om te krijgen. Maar ja , thuis (vrouw en kinderen) vinden ze het wel leuk.
Doe ik ook. Alleen mijn 13e maand houd ik lekker zelf
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fijne Kerstdagen.[/quote]
Dat is een goed idee, want van mij mogen die zooi houden, meestal zit er allemaal troep in. De helft is niet te vreten. En dan moet je ook nog doen dat je het zo leuk vind om te krijgen. Maar ja , thuis (vrouw en kinderen) vinden ze het wel leuk.
kiekeboe
Hehehe, en dan geven we het maar aan de voedselbank...
[sarcastische mode on]De een denkt dat je er dood van gaat de ander vindt het niet te vreten, weggeven die zooi haha
Lossen we gelijk 2 problemen op, wij blijven gezond en de mensen die gebruik maken van die voedselbank gaan of dood, of ze vinden het zo smerig dat ze geen honger meer hebben.
Politiek is zo makkelijk.....[sarcastische mode off]
Nee, zet dat pakket onder de boom en ga naar deze pagina http://www.voedselbank.nl/read/8402 voor een echte bijdrage...
[sarcastische mode on]De een denkt dat je er dood van gaat de ander vindt het niet te vreten, weggeven die zooi haha
Lossen we gelijk 2 problemen op, wij blijven gezond en de mensen die gebruik maken van die voedselbank gaan of dood, of ze vinden het zo smerig dat ze geen honger meer hebben.
Politiek is zo makkelijk.....[sarcastische mode off]
Nee, zet dat pakket onder de boom en ga naar deze pagina http://www.voedselbank.nl/read/8402 voor een echte bijdrage...
"Try not. Do or do not......there is no try"
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Toen ik een bijbaantje bij de TNT had kon ik ervoor kiezen om geen kerstpakket te ontvangen. In ruil daarvoor werd een donatie aan het World Food Program gedaan. Wat mij betreft een nobele kerstgedachte waar ik meer voldoening uithaal als weer een tamelijk nutteloos kerstpakket.