mijn nieuwe wielen :)
Eindelijk mijn nieuwe wieltjes zijn er! Ze zijn net even iets anders als gemiddeld en daarom wil ik ze met jullie delen
Hope Pro III naven
Mavic Open Pro
Dt revolution
DT alu colour nippels
even de gewichten;
voor : 720 gr
achter : 860 gr
Hope Pro III naven
Mavic Open Pro
Dt revolution
DT alu colour nippels
even de gewichten;
voor : 720 gr
achter : 860 gr
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1
Willier Cento1
Ben jij dan honky_tonk van het weightweenies forum?
Schitterende wieltjes! Die Hope naven zouden zeer goed moeten zijn, ben benieuwd naar je ervaringen. Werken de snelspanners goed? Die worden niet met de naven meegeleverd, toch?
Schitterende wieltjes! Die Hope naven zouden zeer goed moeten zijn, ben benieuwd naar je ervaringen. Werken de snelspanners goed? Die worden niet met de naven meegeleverd, toch?
klopt ik ben honky_tonk (another cover blown )
ja die naven schijnen behoorlijk goed te zijn, ik heb er helaas nog niet mee gereden, zit nu vaak op de mountainbike en mijn racer ligt uit elkaar. ben wachtend op mijn nieuwe frame. Deze wielen komen in een rood/zwart stalen kader
Maar terug op de naafjes, ze voelen zeer degelijk aan. De snelspanners komen er niet los bij, die moeten idd ook aangeschaft worden. topspul, zoals bijna alles van hope eigenlijk.
ja die naven schijnen behoorlijk goed te zijn, ik heb er helaas nog niet mee gereden, zit nu vaak op de mountainbike en mijn racer ligt uit elkaar. ben wachtend op mijn nieuwe frame. Deze wielen komen in een rood/zwart stalen kader
Maar terug op de naafjes, ze voelen zeer degelijk aan. De snelspanners komen er niet los bij, die moeten idd ook aangeschaft worden. topspul, zoals bijna alles van hope eigenlijk.
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1
Willier Cento1
- de zwarten
- Forum-lid HC
even te lui om spaken te tellen... 32 voor en achter zeker? Mooie naven, en ik ben benieuwd hoe goed hope nu eigenlijk is, want behalve voor MTB hoor je daar zo weinig van.
Waarom revolution en geen competition? En weet je hoeveel gewicht dat scheelt bij lage velgen zoals mavic open pro?
Waarom revolution en geen competition? En weet je hoeveel gewicht dat scheelt bij lage velgen zoals mavic open pro?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Revolution spaken scheelt je ongeveer 50 gram per wiel met 32 spaken. Is dus best wel de moeite waard. Ik zit met DT R1.1 (lichte versie volgens mij), Record 07, 32 spaaks Competition op 1650 gram.
Ik had in bovenstaande wielset alleen de aluminium nippels achterwegen gelaten, die 30 gram die je daarmee op de hele wielset bespaard vind ik bij het huidige gewicht niet de moeite waard ten op zichte van de duurzaamheid die je verliest.
Ik had in bovenstaande wielset alleen de aluminium nippels achterwegen gelaten, die 30 gram die je daarmee op de hele wielset bespaard vind ik bij het huidige gewicht niet de moeite waard ten op zichte van de duurzaamheid die je verliest.