Geef je top 3 mooie fietsbrillen aan.
mijn top 3:
Rudy Project Rydon White
Oakley M-frame white
Rudy Project Horus
Mooie fietsbrillen.
Hoewel ik ze niet heb
1) voor het sporten de Oakley radar livestrong
2) voor casual gebruik de Oakley penny, wil m nog altijd 'n keer hebben maar is recentelijk uit het assortiment genomen :S
3) Adidas evil eye climacool, dan toch maar de bril die ik zelf heb
1) voor het sporten de Oakley radar livestrong
2) voor casual gebruik de Oakley penny, wil m nog altijd 'n keer hebben maar is recentelijk uit het assortiment genomen :S
3) Adidas evil eye climacool, dan toch maar de bril die ik zelf heb
GastheerG schreef:Leuk top 3 maar ik vind het veel leuker WAAROM iets bij iemand in z'n top 3 staat. Gewoon lijstjes zijn mij te oppervlakkig
Goed punt.
Ik ben fan van de M Frame omdat het zo'n steengoed ontwerp is dat het eigenlijk al 18 jaar mee gaat!
Dit is een Mumbo uit 1989 en na al die tijd is het model nog steeds actueel.
Simpel en heel herkenbaar silhouet, zonder irritante details die in of uit de mode kunnen raken.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
1. Salice, heb ik zelf want: zit goed, mooi en betaalbaar
2. Oakley M frame
3. Rudy project Horus.
[img=http://img412.imageshack.us/img412/9498/salicefj3.jpg]
2. Oakley M frame
3. Rudy project Horus.
[img=http://img412.imageshack.us/img412/9498/salicefj3.jpg]
Ik vind M Frames fantastisch qua design en de meeste schaatsers en wielrenners die ik ken ook. Mijn zusje/vader/moeder en overige kenissen doet de M Frame echter helemaal niks. Die vinden het maar lijken op een lasbril en het ziet er volgens hun maar lomp uit. Dus echt mode is het niet, he ? Zelfde is het geval met Bora wielen en Pinarello frames, de gemiddelde fietser droomt hiervan en voor normale mensen zijn het gewoon wielen en fietsen. Zelfs superopvallende Xentis wielen zien hun gewoon als fietswielen en niks meer.
mijn top 3.
1. Oakley Radar
2. Oakley M Frame
3. Briko van di luca
mijn top 3.
1. Oakley Radar
2. Oakley M Frame
3. Briko van di luca
Scepticus schreef:GastheerG schreef:Leuk top 3 maar ik vind het veel leuker WAAROM iets bij iemand in z'n top 3 staat. Gewoon lijstjes zijn mij te oppervlakkig
Goed punt.
Ik ben fan van de M Frame omdat het zo'n steengoed ontwerp is dat het eigenlijk al 18 jaar mee gaat!
Dit is een Mumbo uit 1989 en na al die tijd is het model nog steeds actueel.
Simpel en heel herkenbaar silhouet, zonder irritante details die in of uit de mode kunnen raken.
Je zou ook kunnen zeggen dat er bijna 20 jaar geen ontwikkeling heeft plaatsgevonden...
Anyway, de (pro) M-frames zijn briljant, hoor. Fiets nooit zonder.
KXlight schreef: Je zou ook kunnen zeggen dat er bijna 20 jaar geen ontwikkeling heeft plaatsgevonden...
Anyway, de (pro) M-frames zijn briljant, hoor. Fiets nooit zonder.
Nou moet je eens kijken wat er in de tussentijd allemaal langs is gekomen..., verschillende generaties Oakley Zero's en Sub Zero's, Racing Jacket (bestaat ook al bijna 10 jaar, maar blijft toch een niche ding), Half Jacket (aardig dingetje maar kan toch niet tippen aan de M Frame) en dan nu de Radar.... Maar de M Frame is gewoon zo goed dat ie ze allemaal overleeft, en ik verwacht dat ie ook de Radar gaat overleven.
GastheerG schreef:Ik ben ook wel gecharmeerd al een ontwerp lang meekan.
[offtopic]
Ik ook. Denk ook aan dingen als de Merlin Extralight, Chris King balhoofd, Thomson stuur- en zadelpennen (in mindere mate zijn de Deda Newton en ITM Millennium inmiddels ook wel klassiekers), Moots zadelpen, San Marco Concor, de oude Selle Italia Flite etc.
Rij je ook op een Brooks trouwens? Ik heb sinds kort een Swift, en had al een NOS Colt op mn fixie. Het valt me wel op dat de Swift veel dunner leer heeft en dus veel sneller de vorm van mn kont aanneemt dat die Colt. Gaat zo'n Swift nog wel een beetje lang mee dan?
[/offtopic]
Ben ik nou de enige die een M-frame echt verschrikkelijk, maar dan ook echt verschrikkelijk lelijk vind?