Hallo,
Heb vandaag het aanbod gekregen om DA lage carbon wielen te kopen, er zitten nieuwe velgen in. Het is het laatste paar dat hij heeft(mechanieker profploeg) en wil ze mij verkopen voor 350euro, maar het moet dit weekend.
Ik denk dat dit een goede koop is niet?
Grtn Vincent
Dura ace lage velg, dringend.
alles wat snel moet
is reden tot argwaan ongeacht het product
is reden tot argwaan ongeacht het product
- de zwarten
- Forum-lid HC
wie is de mechanieker, welke profploeg, zijn de velgen helemaal nieuw, hoelang hebben de naven gelopen, zijn de wielen opnieuw ingespaakt met welke spaken, enzovoort.
Het weekend is nog lang trouwens
Het weekend is nog lang trouwens
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
bedenk wel dat er waarschijnlijk al aardig wat kilometers mee is gereden met behoorlijk wat kracht op het materiaal en dat de naven dus ook al aardig wat te verduren hebben gekregen.
echter zijn nieuwe carbon velgen van shimano waarschijnlijk al veel duurder dan die 350, maar wat is nieuw in dit geval?
Ik blijf het zelf eigenlijk een beetje riskant vinden, daarentegen is de prijs wel heel aantrekkelijk!
echter zijn nieuwe carbon velgen van shimano waarschijnlijk al veel duurder dan die 350, maar wat is nieuw in dit geval?
Ik blijf het zelf eigenlijk een beetje riskant vinden, daarentegen is de prijs wel heel aantrekkelijk!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
M'n pa heeft uitdrukkelijk aan hem gevraagt of de wielen nog te vertrouwen zijn en of ze niet overgebruikt zijn. Hij beweert dat er op de naven bijna niets gereden is en de velg heeft alleen maar op de auto gestaan en als er iets aan de wielen is (niet door valpartij) mag ik bij hem terecht.