Rudy project sportmask
-
- Forum-lid
Hoi,
Zijn er hier al mensen met ervaring met de nieuwe rudy project sportmask.
Er zijn, grofweg, 2 varianten (of zelfs meer). De sportmask en de sportmask high performance (of iets dergelijks).
In feite zijn beide brillen identiek alleen heeft de laatste een extra ventilatie opzetstuk boven de neus en is het glas aan de onderkant wat minder rond qua vorm.
Ik ben zelf iemand die veel last heeft van traanogen en van geirriteerde ogen. Dus is het van belang het verschil goed uit te zoeken. Of hebben jullie nog evt andere tips m.b.t. een nieuwe bril?
bedankt alvast,
Bas
Zijn er hier al mensen met ervaring met de nieuwe rudy project sportmask.
Er zijn, grofweg, 2 varianten (of zelfs meer). De sportmask en de sportmask high performance (of iets dergelijks).
In feite zijn beide brillen identiek alleen heeft de laatste een extra ventilatie opzetstuk boven de neus en is het glas aan de onderkant wat minder rond qua vorm.
Ik ben zelf iemand die veel last heeft van traanogen en van geirriteerde ogen. Dus is het van belang het verschil goed uit te zoeken. Of hebben jullie nog evt andere tips m.b.t. een nieuwe bril?
bedankt alvast,
Bas
-
- Forum-lid
Ikzelf maak sinds dit jaar gebruik van de Sportmask met 'smoke' lenzen. Aangezien ik als lensdrager het ook belangrijk vind om ogen goed te beschermen tegen rijwind en tranen, heb ik voor dit model gekozen. En tot volle tevredenheid moet ik zeggen. Bril wordt geleverd in mooie bewaarbox waar Oakley nog een puntje aan kan zuigen (net als de prijs trouwens..). Zoals met alles moet e.e.a. wel goed bij je passen, maar wat mij betreft een toppertje.
-
- Forum-lid
Sinds vorig jaar heb ik ook een sportmask! Echt fijne bril zit echt goed en ook goed zicht! Ik heb hem met racing Red lenzen deze zijn erg goed!
PamScalpel
wat is juist het verschil tussen de titanuim versie en de gewone versie buiten de prijs natuurlijk?
Want bij futurumshop staan ze in de aanbieding, de gewone versie.....
Want bij futurumshop staan ze in de aanbieding, de gewone versie.....
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Ik heb de bril bij www.bikeparts4u.nl besteld..
Heb er nu ook nog 1 die met de kleur beter bij mijn fiets past ...
Heb er nu ook nog 1 die met de kleur beter bij mijn fiets past ...
intersantos schreef: Bril wordt geleverd in mooie bewaarbox waar Oakley nog een puntje aan kan zuigen (net als de prijs trouwens..).
Toen ik mijn oakley radar kocht, zat er wel een bewaarbox bij. De prijs is idd heel hoog, maar dan heb je ook wel wat
Ik heb dit jaar ook met een sportmask gereden enige aandachtspuntje vind ik wel dat hij bij mij wel heel erg los op 't hoofd zat. Als ik naar beneden keek had ie al de neiging om een beetje af te zakken en tijdens een trainingsritje waar ik hem op m'n hoofd had gezet waaide die er zomaar af. De lens zelf is beschermt je ogen wel erg goed en van rijwind heb ik ook nooit last gehad. Inmiddels heb ik een Oakley Radar gekocht en omdat die wat steviger op het hoofd zit vind ik die wel een stuk prettiger. Ik zou hem dus zeker eerst even passen.
-
- Forum-lid