Hallo,
zoals sommigen wel zullen gemerkt hebben in andere discussies slaag ik er niet in van een setje shamals met titanium finish op de kop te tikken. Was/ben nog steeds aan het uitkijken naar alternatieven.
Wat ik echter deze morgen vernam van een fietshandelaar: de shamals zijn uitgeleverd geweest maar reeds teruggeroepen. Er moet dus iets mee schelen, wat wist de fietshandelaar zelf ook niet. Campa had ze gewoon teruggeroepen.
Is nochtans zelfde wiel als de goudkleurige versie. Problemen met de titanium finish of gewoon productiefout die ook in de huidige goudkleurige zit?
Over smaak kan je niet twisten maar ik vraag mij af aan wie ze die goudkleurige nog gaan kwijt raken eens je die titaniums gezien hebt.
Wat nu echter met de 'gelukkigen' die wel een setje titaniums op de kop getikt hebben? Volgt er een publieke terugroepactie, was het een minimaal probleem en laten ze het voor wat het is of kunnen ze problemen verwachten?
Wordt vervolgd ongetwijfeld.
Problemen met Shamal?
-
- Forum-lid
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
zoals ik al zei heb ik een paar shamals titanium sinds vorige week.nog nie mee gereden maar denk dat er iets moest mee zijn p.d.g. wel wat zou gezegd hebben. geeft er trouwens nog een paar hangen en de prijs is 799 euro. zien er super uit maar heb gelijk iedereen lang moeten wachten. tel . winkel p.d.g. bikestore 09.282.94.98.of g.s.m. 0476.201164.
-
- Forum-lid
Ik kan alleen maar vertellen wat die fietshandelaar mij zei, hij had ze binnengekregen en ze direct erna moeten terugsturen en ze ondertussen nog niet terug ontvangen. Prijs was 690 wat ik bijzonder scherp vind en daarom ook dat ik wel bereid ben er op te wachten.
Velo-motion in Zwitserland verkoopt ze ook aan 750 incl verzendkosten. Die 50€ zou ik er nog bij nemen maar heb een beetje schrik gekregen. Stel dat ze ze nog terugroepen dan sta je daar. Die 690 is bij Fashion 4 cycling in Aalter. Daar rijd je gewoon naar toe in geval van problemen.
Je kan ze hier en daar wel opgooglen maar courant zeker niet en vooral niet aan die prijs.
Ik ga dus noodgewongen op mijn tanden moeten bijten.
Velo-motion in Zwitserland verkoopt ze ook aan 750 incl verzendkosten. Die 50€ zou ik er nog bij nemen maar heb een beetje schrik gekregen. Stel dat ze ze nog terugroepen dan sta je daar. Die 690 is bij Fashion 4 cycling in Aalter. Daar rijd je gewoon naar toe in geval van problemen.
Je kan ze hier en daar wel opgooglen maar courant zeker niet en vooral niet aan die prijs.
Ik ga dus noodgewongen op mijn tanden moeten bijten.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.