scandium of carbon?? advies
-
- Forum-lid
hej ,
kga deze week een nieuwe fiets bestellen maar weet nog niet goed of ik voor carbon kan of mag gaan met mijn grote. ik ben een meter 91 en ga wrs een kader nodig hebben tussen de 59 en de 61!! is de fiets dan wel stevig genoeg als hij zo groot is?? Heeft iemand raad?? anders is het scandium !!
grtz
kga deze week een nieuwe fiets bestellen maar weet nog niet goed of ik voor carbon kan of mag gaan met mijn grote. ik ben een meter 91 en ga wrs een kader nodig hebben tussen de 59 en de 61!! is de fiets dan wel stevig genoeg als hij zo groot is?? Heeft iemand raad?? anders is het scandium !!
grtz
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat een "echt" scandium frame (nauwelijks nog te krijgen) je meer problemen zou opleveren. Kijk eens op het forum rond en je ziet tal van grote carbonframes. Misschien wel handig om er een merk bij te noemen
-
- Forum-lid
het is iemand die zelf kaders maakt!! hij maakt ze dus ook voor robby mcewen en cadel evans en spuit er dan ridley op omdat robby en cadel niet met ridley willen rijden!! wat voor problemen heb je met scandium dan?? Geef je een link??
alvast bedankt
alvast bedankt
Schreeuw je altijd zo?
Ik zie in je eerste post nergens staan dat het een handgebouwd frame is, dus hoe zou hij dat moeten weten?
Komt allemaal vrij aggressief over.
Ik denk dat Sharkman doelt op het feit dat een Scandium productieframe in die maat moeilijk te krijgen zal zijn en niet op "problemen" met materiaal.
Ik zie in je eerste post nergens staan dat het een handgebouwd frame is, dus hoe zou hij dat moeten weten?
Ik denk dat Sharkman doelt op het feit dat een Scandium productieframe in die maat moeilijk te krijgen zal zijn en niet op "problemen" met materiaal.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
andromeda schreef:Schreeuw je altijd zo?
wat begin jij nu infeite te zagen. Het komt gewoon aggressief over omdat ik uitroeptekens gebruik, kzal dit vanaf nu niet meer doen. Geef liever advies!
-
- Forum-lid
andromeda schreef:Denk niet dat ik daar nog zin in heb nu, succes...
oooh
-
- Forum-lid
Heel slim bart, om gewaardeerde vriendelijke forummers af te zeiken.... Daarnaast moet je iemand niet dwingen om advies te geven, advies verdien je op grond van je houding.
kan me hier bij aansluiten bij andromeda en jouke,maar ik zal advies geven anders slaap je wss niet goed deze nacht.
al eens gekeken bij ridley de scandium ?
voor een carbonne zou ik mss een extreme power nemen :p of c50 in maat 60 ruim stijf genoeg maar dit geld natuurlijk ook voor andere merken.
vertel liever voor welk doel het frame gebruikt zal worden?
een goed scandium frame moet zeker niet onderdoen voor carbon, let wel op dat je voor een goed carbon frame wel meer zal betalen tov een scandium.
en wrm geen alu frame uit 7005 alu ?
al eens gekeken bij ridley de scandium ?
voor een carbonne zou ik mss een extreme power nemen :p of c50 in maat 60 ruim stijf genoeg maar dit geld natuurlijk ook voor andere merken.
vertel liever voor welk doel het frame gebruikt zal worden?
een goed scandium frame moet zeker niet onderdoen voor carbon, let wel op dat je voor een goed carbon frame wel meer zal betalen tov een scandium.
en wrm geen alu frame uit 7005 alu ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
bart govaerts schreef:het is iemand die zelf kaders maakt!! hij maakt ze dus ook voor robby mcewen en cadel evans en spuit er dan ridley op omdat robby en cadel niet met ridley willen rijden!! wat voor problemen heb je met scandium dan?? Geef je een link??
alvast bedankt
En dan heb je een stelle domme forumleden nodig om het materiaal te kiezen? Niet een beetje raar dat iemand die frames bouwt je daar niet mee kan helpen. Best bijzonder trouwens iemand die zowel aluminium als carbon frames in z'n schuurtje maakt. Maakt hij dan ook de tijdrit frames voor Predictor?