Over de wielersport en zijn beoefenaars.

persconferentie rasmussen

reinvandewou
Forum-lid

reinvandewou 08 nov 2007 20:10

Zojuist heb ik de persconferentie van Rasmussen over de gang van zaken rond de Tour de France op het nos-sportjournaal gezien. Rasmussen zet de boel flink op scherp. Hij geeft toe dat hij in juni in Italie was en niet in Mexico. Verder zegt hij dat Rabobank hiervan wist en dat hij zelfs persoonlijk heeft gesproken met Breukink in Bergamo op 7 juni. Verder heeft hij telefonisch contact met de ploegleiding.

Volgens mij heeft Rabobank nu een serieus probleem. Aangezien ze maandag met hun rapport komen en dit vast niet de conclusie van de onderzoeker van Rabobank zou zijn geworden vrees ik.

Heb al gezocht naar beelden van de persconferentie op internet maar ze staan er nog niet op.

auke
Forum-lid

auke 08 nov 2007 20:31

Zeer benieuwd naar wat de Breuk te verklaren heeft....., ach iedereen liegt wel eens een leugentje om bestwil, maar ben benieuwd of ze bij de Rabo dan ook zo consequent naar de Breuk zijn.... En bij de Breuk kun je gewoon aan zijn gezicht aflezen of ie iets verbergt of niet.

Word vervolgd!

soffatti
Forum-lid

soffatti 08 nov 2007 20:39

Ojee, wat als Rasmussen gelijk heeft?

Kan niet wachten tot Rabobank komt met de uitslag van het onderzoek....

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 08 nov 2007 20:53

Ik zou zeggen: wacht tot je ook de andere kant van het verhaal hebt gehoord....

Tip: had dit Topic maandagavond gestart ipv vandaag.
Niets is wat het lijkt..

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 09 nov 2007 09:38

Wat ik echt lachwekkend vond is het commentaar van "deskundige" Ducrot.
Verder liegt en bedriegt het gros dat is nu weer gebleken. Wie gelijk heeft? Ik denk niemand dat is het net de waarheid zal wel in het midden liggen. Is wel dom om niet de juiste verblijfplaats door te geven aan de UCI. Dat zal sowieso een schorsing opleveren.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 09 nov 2007 09:41

Reactie Rabobank in de Telegraaf: „Wij hebben altijd gezegd dat we wisten dat hij op enig moment niet in Mexico is geweest, maar niet dat hij daar helemaal niet geweest is. Hij geeft het nu zelf toe, het ontslag is dus volgens ons terecht geweest. We zullen zien wat de onderzoekscommissie maandag daarover zegt.”

Maakt het wat uit om te weten of iemand op enig moment niet in Mexico was ten opzichte van helemaal niet? Ben bang dat het a.s. maandag een woordspelletje wordt.
What makes the boat go faster?

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 09 nov 2007 12:09

bluebird1 schreef:Naar verluidt was hij vanwege huwelijksproblemen niet op de doorgegeven plaats. In mijn ogen een deel van de verklaring voor het feit dat hij nog altijd goed ligt bij zijn ex-ploeggenoten...

Ik meen mij te herinneren, dat Rasmussen tijdens de 1e rustdag van de tour zijn vrouw en kinderen over had. Hij had net een etappe gewonnen en hij werd geïnterviewd door de NOS, waarbij zijn vrouw en kinderen ook aanwezig waren. Een innige zoen was toen, voor de camera, zijn beloning! Dan komt het wat vreemd over als er 3 weken daarvoor sprake was van een huwelijkscrisis?

We wachten gewoon af wat Peter Vogelzang allemaal ter tafel brengt! Trouwens, ik ben ook benieuwd naar het verhaal van Breukink en Menchov!
Gerardo

speric
Forum-lid HC

speric 09 nov 2007 13:02

Misschien dacht hij dat de Rabo dat door zou geven..

Plaats reactie