special ridley noah by S-TEC
Ik zou graag een nieuwe fiets kopen en heb bij s-tec een knappe (unieke) versie zien staan van de ridley noah, heeft iemand ervaring met deze fiets ?
als groep twijfel ik nog tussen de ultegra SL en dura ace (ik weet dat dura ace veel beter is maar ik ben maar een recreatieve rijder en vraag me af of deze groep niet "te hoog" is voor mij...)
als wielen zou ik wss kiezen voor fulcrum racing1 wielen, lijken me volgens verschillende reactie's hier op het forum best wel goede wielen of de easton ec90 aero's. de Zipp's 404 lijken me beetje te broos voor ons kasseienlandje..
als groep twijfel ik nog tussen de ultegra SL en dura ace (ik weet dat dura ace veel beter is maar ik ben maar een recreatieve rijder en vraag me af of deze groep niet "te hoog" is voor mij...)
als wielen zou ik wss kiezen voor fulcrum racing1 wielen, lijken me volgens verschillende reactie's hier op het forum best wel goede wielen of de easton ec90 aero's. de Zipp's 404 lijken me beetje te broos voor ons kasseienlandje..
- KoZZie -
-
- Forum-lid
zou chorus nemen of dura ace...
kredo..record...bora..mmmm
Mooie fiets! Ik zou in jouw geval voor Ultegra SL gaan. Prima groep, helemaal niks mis mee. (en qua kleur perfect passend bij dit frame!)
Je zou ook voor Campagnolo Centaur 2008 kunnen gaan. Dat zou ik doen. Zelfde niveau als Ultegra SL maar met meer carbon.
Daarnaast zou ik voor Fulcrum 3 wielen gaan. Redelijk licht maar vooral sterk en beter voor ons (kasseien) landje.
Deze groep en wielen zorgen er in elk geval voor dat je aardig wat geld in je knip houdt en een fiets hebt, die perfect past met wat je er mee gaat doen.
Je zou ook voor Campagnolo Centaur 2008 kunnen gaan. Dat zou ik doen. Zelfde niveau als Ultegra SL maar met meer carbon.
Daarnaast zou ik voor Fulcrum 3 wielen gaan. Redelijk licht maar vooral sterk en beter voor ons (kasseien) landje.
Deze groep en wielen zorgen er in elk geval voor dat je aardig wat geld in je knip houdt en een fiets hebt, die perfect past met wat je er mee gaat doen.
Niets is wat het lijkt..
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
maurice schreef:Kaderbreuk lag ooit aan een mal die niet goed sloot. Dat is inmiddels verledentijd. Je kunt gerust dit frame kopen. En Centaur is minstens zo goed.
Bovendien was de service en garantie wel altijd dik in orde, frames werden altijd zonder kosten vervangen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Gaan voor de Shimano Sl groep, deze blinkt heel mooi en dit staat gewoon super op die practhige frame.
De nieuwe TREK Carbon 2008 is standaard ook afgemonteerd met SL (ook op witte fiets) en dit is gewoon supermooi.
De nieuwe TREK Carbon 2008 is standaard ook afgemonteerd met SL (ook op witte fiets) en dit is gewoon supermooi.
Doorbijten, de voldoening is eens zo groot achteraf.
kozzie schreef:bedankt voor jullie reactie alvast,
en maurice, zijn de fulcrum3 wielen dan beter dan de 1's ???
De Fucrum 3 zijn wat zwaarder en sterker dan de 1. Allround wielen.
De 1 is echt voor de lichtgewichten onder ons. Echte klimwielen. Tenzij je gesponserd wordt of zwemt in het geld....
Niets is wat het lijkt..