Hoeveel fietsen heb jij staan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Naar aanleiding van wat gebabbel in een ander topic maar even een nieuw topic aangemaakt en er een poll aan gehangen.
Hoeveel fietsen hebben de forumleden in de schuur staan?
Om het een beetje overzichtelijk te houden alleen de sport-gerelateerde fietsen noemen lijkt mij.
Hoeveel fietsen hebben de forumleden in de schuur staan?
Om het een beetje overzichtelijk te houden alleen de sport-gerelateerde fietsen noemen lijkt mij.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Om het bal maar te openen:
2 racefietsen, 1 mountainbike en 2 te koop staande frames (Santos SCC02 en Scott CR1 ltd).
2 racefietsen, 1 mountainbike en 2 te koop staande frames (Santos SCC02 en Scott CR1 ltd).
Less is bore
Ik zal ook de poll invullen
Ik heb gewon een racefiets
TZT misschien iets erbij maar nu gewoon 1
Ik heb gewon een racefiets
TZT misschien iets erbij maar nu gewoon 1
Ingevuld, slechts één fiets.
Schuur heb ik helaas niet trouwens
Schuur heb ik helaas niet trouwens
-
- Forum-lid HC
Race: Van Nicholas Chinook, Scott Team Issue Jean Delatour (opbouw), Stevens Aspin (Tacx) MTB: Van Nicholas Zion en Cube Reaction Pro (te koop)
What makes the boat go faster?
Ridley Pegasus, Ksyrium en Centaur/Chorus
Pinarello Paris, Fulcrum 1, Record
Pinarello Paris, Fulcrum 1, Record
-
- Forum-lid
2 racers. Focus Variado Expert '07 (Ultegra, met Chorus-crank, Fulcrum Racing 5) en Koga Miyata Granracer '03 (Tiagra, Fulcrum Racing 7). Laatste fiets zeer binnenkort uit de collectie, waarvoor een een nieuwe mtb in de plaats moet komen. Overigens geen schuur. Alles moet in de gang op driehoog.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
3 in totaal: 2 racefietsen (concorde razorblade en giant ocr) en 1 atb (focus whistler)
http://www.bikeplanner.com/djdakkie" onclick="window.open(this.href);return false;