Docu Boogerd
-
- Forum-lid
Vraagje!
Vorige week donderdag is de docu van Boogerd op tv geweest, uiteraard was ik druk aan het werk en ben ook vergeten dit op te nemen... Ik kan deze uitzending niet terug vinden op uitzending gemist. ( Kijk ik niet goed ) Heeft iemand anders deze misschien op dvd? Ik zou graag een kopietje hiervan krijgen. Uiteraard betaal ik dan de gemaakte kosten.
Vorige week donderdag is de docu van Boogerd op tv geweest, uiteraard was ik druk aan het werk en ben ook vergeten dit op te nemen... Ik kan deze uitzending niet terug vinden op uitzending gemist. ( Kijk ik niet goed ) Heeft iemand anders deze misschien op dvd? Ik zou graag een kopietje hiervan krijgen. Uiteraard betaal ik dan de gemaakte kosten.
-
- Forum-lid
Niet goed gekeken dus.... Schaam me diep! Hoe dan ook! Je maakt mij avond meer dan goed! Hardstikke bedankt! Held!
-
- Forum-lid
Ik heb de documentaire maar even naar binnen gesleept voor het geval hij van uitzendinggemist.nl verdwijnt. Het is toch wel leuk om zoiets langer te bewaren.
Is er hier interesse voor een kopie van de download? Dan kan ik misschien eens kijken of ik hem ergens op internet beschikbaar kan stellen. Het is ongeveer 180mb.
Is er hier interesse voor een kopie van de download? Dan kan ik misschien eens kijken of ik hem ergens op internet beschikbaar kan stellen. Het is ongeveer 180mb.
Ik heb zeker wel interesse, als je zou willen, kun je het mailen naar jip.coolen@gmail.com (een inbox van 3gb dus moet passen) maar algemeen denk ik echter dat posten op internet en daarmee een download beschibaar maken sneller is.
hopelijk ontvang ik m snel, een schitterende docu.
alvast bedankt.
hopelijk ontvang ik m snel, een schitterende docu.
alvast bedankt.
-
- Forum-lid
Er is een link naar je onderweg. Als er meer liefhebbers zijn dan hoor ik het wel.
-
- Forum-lid
ik graag: geert1307@hotmail.com voor de link.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
- Forum-lid
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
-
- Forum-lid