Hac4 software
Geachte forum gangers.
Ik heb een klein probleem.
Sinds 2 weken heb ik een nieuwe computer, prima ding, vista erop, heel snel, kortom werkt fantastisch.
Nu wilde ik daar mijn hac4 software op zetten. dat ging ook prima, totdat ik bij het wachtwoord kwam.
Jullie raden het al, deze ben ik kwijt.
Ik heb het internet al afgestruimd na een crack of een bruikbaar wachtwoord. Maar kon niks geschikts vinden.
Mijn vraag is of een van jullie toevallig een crack of een code hebben liggen die eventueel wel werkt.
Het gaat om de "license requiry" van de ciclo tour.
Alvast bedankt
Ik heb een klein probleem.
Sinds 2 weken heb ik een nieuwe computer, prima ding, vista erop, heel snel, kortom werkt fantastisch.
Nu wilde ik daar mijn hac4 software op zetten. dat ging ook prima, totdat ik bij het wachtwoord kwam.
Jullie raden het al, deze ben ik kwijt.
Ik heb het internet al afgestruimd na een crack of een bruikbaar wachtwoord. Maar kon niks geschikts vinden.
Mijn vraag is of een van jullie toevallig een crack of een code hebben liggen die eventueel wel werkt.
Het gaat om de "license requiry" van de ciclo tour.
Alvast bedankt
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Ja, maar die leverancier....... laten we het erop houden dat hij niet geheel via de legale manier is verkregen.
Bovendien heb ik hem aan het werken, dankzij Buzz. Nu zit ik alleen nog met wat software foutjes i.v.m. vista, maar daar kom ik wel uit.
Bedankt voor de moeite!
Bovendien heb ik hem aan het werken, dankzij Buzz. Nu zit ik alleen nog met wat software foutjes i.v.m. vista, maar daar kom ik wel uit.
Bedankt voor de moeite!
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Ik heb een volgend probleem. Ik kan het programma gewoon starten, maar als ik de data uit de fietscomputer wil lezen krijg ik de volgende melding:
"unable to open com port (win error code: 2)"
Ik heb al antwoorden proberen te vinden via google. Ik werd alleen wijzer wat die code betekent, namelijk "Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden." Maar goed daar kom ik natuurlijk niet verder mee.
Ik heb al de nodige updates en downloads van de ciclo website gehaald.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
"unable to open com port (win error code: 2)"
Ik heb al antwoorden proberen te vinden via google. Ik werd alleen wijzer wat die code betekent, namelijk "Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden." Maar goed daar kom ik natuurlijk niet verder mee.
Ik heb al de nodige updates en downloads van de ciclo website gehaald.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
[quote="pinarello"]Volgens mij een andere vrije compoort kiezen; heb dit ook wel eens gehad en na het kiezen van een andere compoort ging het goed.
Einstellungen, schnittstelle[/quote]
Ja klopt dat probleem deed mij ook weleens voor, toen ik het nog op mijn oude computer had staan. Dan koos ik idd. een andere compoort en deed hij het weer.
Echter nu werkt dat niet, welke compoort ik ook kies er komt een windows pop-up te voorschijn met de tekst: "unable to open com port (win error code: 2)"
Einstellungen, schnittstelle[/quote]
Ja klopt dat probleem deed mij ook weleens voor, toen ik het nog op mijn oude computer had staan. Dan koos ik idd. een andere compoort en deed hij het weer.
Echter nu werkt dat niet, welke compoort ik ook kies er komt een windows pop-up te voorschijn met de tekst: "unable to open com port (win error code: 2)"
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Heb je de usb interface?
Zo ja dan moet je die driver die appart staat op de cd nog installeren.
Code 2 betekend dat ie die poort niet kan vinden.
Code 2 betekend dat ie die poort niet kan vinden.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
[quote="HenkV"]Heb je de usb interface?
Code 2 betekend dat ie die poort niet kan vinden.[/quote]
Ik heb de drivers, of zoals ze in het duits heten, "Treiber" gedownload van de ciclosport website.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets werkt. Zeer frustrerend.
Wellicht dat het aan vista ligt. Want normaal gesproken zou er bij het instoppen van de cd in de cdrom, de setup automatisch moeten starten, wat het niet doet. Heel apart dus.
Code 2 betekend dat ie die poort niet kan vinden.[/quote]
Ik heb de drivers, of zoals ze in het duits heten, "Treiber" gedownload van de ciclosport website.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets werkt. Zeer frustrerend.
Wellicht dat het aan vista ligt. Want normaal gesproken zou er bij het instoppen van de cd in de cdrom, de setup automatisch moeten starten, wat het niet doet. Heel apart dus.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Wellicht heb je deze site al maar check even: http://www.mountainbike-page.de/ en wel onder cyclosport / hac4pro / faq. Er staat daar in de cyclosport / software / updates ook een vista driver. dat zou inderdaad je probleem kunnen zijn.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Nee geen resultaten, ik was al eerder op die site belang (de uiteindelijke site waar je drivers kan downloaden). Ik heb de vista driver geinstalleerd, middels directe setup.
Ik heb van alles geprobeerd, maar hij blijft de melding "unable to open com port (win error: 2)" geven.
Iemand nog een suggestie?
Ik heb van alles geprobeerd, maar hij blijft de melding "unable to open com port (win error: 2)" geven.
Iemand nog een suggestie?
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Als ik het goed heb dan gebruikt Ciclosport FTDI drivers voor zijn USB-serial port device. Op ftdichip.com vind je nieuwere drivers. Probeer eens of die wel werken. Misschien dat je op die site meer tips vindt.
Het lijkt er trouwens op dat Vista het USB-serial modem herkent en zijn eigen ingebouwde drivers installeert. Die zouden ook wel eens in de weg kunnen zitten. Je kunt dan proberen om de installatie van die driver ongedaan te maken en een andere driver te installeren.
Het lijkt er trouwens op dat Vista het USB-serial modem herkent en zijn eigen ingebouwde drivers installeert. Die zouden ook wel eens in de weg kunnen zitten. Je kunt dan proberen om de installatie van die driver ongedaan te maken en een andere driver te installeren.