Bell Helmen
In die prijsklasse kun je (als je goed zoekt) ook het topmodel van Bell krijgen, de Sweep. De Ghisallo is de middenklasser, daaronder zit nog de Furio, die ik zelf heb.
Heb zelf goede ervaringen met Bell, zijn gewoon uitstekende helmen en het mechanisme om te verstellen vind ik persoonlijk beter dan Giro. Het blijft natuurlijk een persoonlijke kwestie..
Heb zelf goede ervaringen met Bell, zijn gewoon uitstekende helmen en het mechanisme om te verstellen vind ik persoonlijk beter dan Giro. Het blijft natuurlijk een persoonlijke kwestie..
Weet iemand hoe het met het windgeruis aan je oren tijdens tegenwind is gesteld met de Bell helm?
Ik heb nu een Giro helm en vind het windgeruis erg luid.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Qua windgeruis nog geen last gehad. Ben heel tevreden over de sweep R, alleen de stof binnenin is al versleten (na een jaar elke dag dragen in weer en wind) maar daar heb ik ook geen last van (meestal draag ik een buff of bandana onder de helm). De pasvorm is voor mij ideaal en het sluitsysteem is gewoon perfect.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Peterj schreef:Weet iemand hoe het met het windgeruis aan je oren tijdens tegenwind is gesteld met de Bell helm?
Ook bij de Sweep veel wind geruis, met een beetje tegenwind altijd problemen om m'n fietsmaten te verstaan. Of ik begin oud te worden....
Ik ben zelf in het bezit van een Bell Ghisallo. Ik vind het een prima helm en als de binnen stofjes versleten zijn dan doe je er gewoon weer nieuwe in. Die zitten er namelijk ook bij. Wat betreft wind geruis heb ik geen vergelijkings materiaal. Volgens mij heb je bij elke helm last van windruis.
-
- Forum-lid
Ik heb ook een Ghisallo. De pasvorm van Bell bevalt mij beter dan Giro, die zitten bij mij voor geen meter. Bij elke helm heb je last van windgeruis en zelfs zonder helm ook nog, al heb ik daar maar heel weinig ervaring mee.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
ik heb de sweep r
vind het ook een supper helmpie
jammergenoeg gister gebroken in een valpartij
vind het ook een supper helmpie
jammergenoeg gister gebroken in een valpartij
-
- Forum-lid
Ik heb nu 2 maanden met de Sweep R gereden. Bell helmen zijn een stuk smaller dan die van Giro. Het is een van de mooiste van het peloton, Skil, CSC, CA rijden er mee. Ik heb geen last van ruis en het dingetje weegt niets. Het mooie is dat ik em voor net onder de honderd euro heb gekocht.