Zannata 2008
-
- Forum-lid
Weet er hier iemand hoe de zannata Carbon frames er volgend jaar gaan uitzien?
Heb gehoord dat ze voledig vernieuwd worden !?
En de alu Frames?
Pieter
Heb gehoord dat ze voledig vernieuwd worden !?
En de alu Frames?
Pieter
BMC ProMachine - Sram Force - Zipp
Jups... de carbon frames worden in hele mooie kleuren aangespoten, heel fris ogend, en er komt een nieuwe voorvork in te zitten. Daarnaast komt er nog een carbon modelletje bij. En ook de alu frames worden uiteraard van een nieuw kleurenschema voorzien.
Geen idee of ik al foto's mag bekend maken... Wie naar de Ploegentriatlon op domein De Ster in St.Niklaas geweest is, heeft er trouwens al enkele mogen aan aanschouwen.
Geen idee of ik al foto's mag bekend maken... Wie naar de Ploegentriatlon op domein De Ster in St.Niklaas geweest is, heeft er trouwens al enkele mogen aan aanschouwen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Zou wel eens zo'n frame willen zien...
Wanneer zouden die foto's op de website komen?
Wanneer zouden die foto's op de website komen?
andromeda schreef:Als ze er in het openbaar mee rijden zal je toch ook wel foto's mogen maken en laten zien?
Of was er een foto verbod die dag?
Bij mijn weten hadden ze toen 2 of 3 exemplaren mee op hun stand aldaar (en overigens voorlopige exemplaren met de 2007 vork). Ik noch mijn camera waren overigens in Sint-Niklaas die dag.
C a s r a n schreef:Jups... de carbon frames worden in hele mooie kleuren aangespoten, heel fris ogend, en er komt een nieuwe voorvork in te zitten. Daarnaast komt er nog een carbon modelletje bij. En ook de alu frames worden uiteraard van een nieuw kleurenschema voorzien.
't blijft wel een "Zannata" natuurlijk :rolleye:
-
- Forum-lid
Wanneer zouden er dan foto's te zien zijn?
Zij die er eigenlijk al ???
Zij die er eigenlijk al ???
@ Vanderbulck: geef me eens je mailadres door.
-
- Forum-lid
Zal je een e-mail sturen
Dan heb je ook mijn adres
Dan heb je ook mijn adres