Beste Forumgenoten,
weliswaar kom ik in de komende winter niet aan wielrennen toe, maar wil toch e.e.a. op fietsgebied aanschaffen waaronder dit thermo jack van team CSC:
[img=http://img441.imageshack.us/img441/6053/521tx0.jpg]
Ze is voor zover ik weet alleen maar bij ssuply.nl verkrijgbaar. Echter voor een voor mij nogal onaantrekkelijke prijs, namelijk 200 euro. Mijn vraag aan jullie is of er een winkel (al dan niet webwinkel) is die dit jack voor minder euro's aanbiedt. Mag ook een webwinkel in het buitenland zijn.
Ik hoor het graag,
met groet, Jan Willem
CSC winter jack
Oei, ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat het om het model van 2007 gaat, maar wel bedankt voor je reactie BigM. Ik kan daar natuurlijk ook even informeren of ze het 2007 model in hun assortiment hebben of kunnen bestellen. De prijzen van de jacks die ze wel in huis hebben - van dit jaar - spreken mij wel aan (slechts 99,90).
Jan W.F. schreef:Oei, ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat het om het model van 2007 gaat, maar wel bedankt voor je reactie BigM. Ik kan daar natuurlijk ook even informeren of ze het 2007 model in hun assortiment hebben of kunnen bestellen. De prijzen van de jacks die ze wel in huis hebben - van dit jaar - spreken mij wel aan (slechts 99,90).
Bij trikotboerse heb ik inmiddels geinformeerd. Zij kunnen het jammergenoeg niet leveren. Dus, maar weer verder zoeken... Mochten jullie verder nog ideeën hebben, dan houd ik mij gaarne aanbevolen.