Ik zou voor deze winter een crossfiets willen samenstellen. Met als doel de conditie in de winter onderhouden met oog op het wegseizoen. Daarnaast zou ik ook graag na nieuwjaar enkele crossen willen rijden om wat ritme op te doen, om in het begin van het wegseizoen al een goede conditie te hebben.
Nu is het probleem dat ik maar over een budget van +- 300 euro beschik (dit zou wel het budget zijn zonder wielen).
Nu heb ik wel nog wat onderdelen liggen:
- een zo goed als volledige Xenon groep
- een veloce crank stel
- stuur, stuurpen, zadelpen
Kan ik hier nog iets met aanvangen, iemand suggesties?
crossfiets samenstellen
voor een toertochtje te rijden zou ik het in elkaar steken met de onderdelen die je hebt, maar je zal alles goed moeten poetsen nadien wat het matriaal ziet verschrikkelijk veel af .
ik zelf rijd op een crosfiets met tiagra en af toe als het heel modderig is loopt shifter wel eens vast . daarmee je zal ze nadien helemaal moeten poesten en je kabels dikwils veranderen.
als je budget 300 euro is zou ik uitkijken naar 2dehands matriaal . Wel goed uitkijken je komt soms heel goede dingentjes tegen .
ik zelf rijd op een crosfiets met tiagra en af toe als het heel modderig is loopt shifter wel eens vast . daarmee je zal ze nadien helemaal moeten poesten en je kabels dikwils veranderen.
als je budget 300 euro is zou ik uitkijken naar 2dehands matriaal . Wel goed uitkijken je komt soms heel goede dingentjes tegen .