Fiets ooit eens digitaal als app?
Gisteren weer de FIETS ontvangen en die ziet er mooi en glossy uit. Niet dat het me uitgemaakt had als het niet glossy was. Zelf kies ik er voor de FIETS toch na een tijdje weg te gooien. Het gaan bewaren in een mooie klapper vind ik overbodig. In de praktijk kijk ik er niet meer in terug of zelden! En naast al mijn fotoalbums nog ergens een collectie FIETS op na houden onder stof zie ik ook niet zitten. Rees dan ook meteen de vraag bij mezelf:
Wanneer zal FIETS helemaal of gedeeltelijk overgaan naar Digitaal?
Het zal met de huidige ontwikkelingen op gebieden van smartphones en tablets met Apps (applicaties) niet lang meer duren lijkt me. Ik zou meteen kiezen voor een digitale variant. De Ipad of misschien toch nog de Galaxy Tab staat op mijn lijstje en gaat dit jaar nog komen. Dan zou ik het blad net zo lief via een App willen hebben.
Is hier al een enquête over geweest en/of denkt FIETS daar zelf al over. Een eerste digitale abonnee is bij deze aangemeld!
Groetjes,
Rose
Wanneer zal FIETS helemaal of gedeeltelijk overgaan naar Digitaal?
Het zal met de huidige ontwikkelingen op gebieden van smartphones en tablets met Apps (applicaties) niet lang meer duren lijkt me. Ik zou meteen kiezen voor een digitale variant. De Ipad of misschien toch nog de Galaxy Tab staat op mijn lijstje en gaat dit jaar nog komen. Dan zou ik het blad net zo lief via een App willen hebben.
Is hier al een enquête over geweest en/of denkt FIETS daar zelf al over. Een eerste digitale abonnee is bij deze aangemeld!
Groetjes,
Rose
Uitdagingen 2011: SRC 160km, Ardechoise 176km Volcanique, LM 250km
http://www.bikeplanner.com/rose69" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bikeplanner.com/rose69" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben voor.
een mooie app die we kunnen downloaden maar het lekker bladeren heeft ook wel wat. Maar idd na een tijdje in mijn kast te plaatsen gaat het wel de prullenbak in.
Een forum app is ook wel aantrekkelijk.
een mooie app die we kunnen downloaden maar het lekker bladeren heeft ook wel wat. Maar idd na een tijdje in mijn kast te plaatsen gaat het wel de prullenbak in.
Een forum app is ook wel aantrekkelijk.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben tegen.
Ik wil gewoon lekker een boekje op de bank kunnen lezen, geen digitaal verhaal op een onhandige pad. Voor onderweg heb ik een mobiele telefoon, voor internet een laptop.
Geen onhandig ipad of Tab die te groot is voor je zak en te klein is om lekker mee te werken.
Ik wil gewoon lekker een boekje op de bank kunnen lezen, geen digitaal verhaal op een onhandige pad. Voor onderweg heb ik een mobiele telefoon, voor internet een laptop.
Geen onhandig ipad of Tab die te groot is voor je zak en te klein is om lekker mee te werken.
Less is bore
Ik ben geabonneerd op Runner's World. Sinds deze maand is dit ts. ook te lezen via de iPad. Gelukkig heb ik die een en ik moet zeggen dat het prima werkt. Alle abonnees kunnen de digitale versie gratis downloaden. Ik vind het een uitkomst. Wat mij betreft dus graag het ts. Fiets in digitale vorm.
Vorig jaar heb ik de iPad meegenomen op vakantie. Ik heb ook buiten in de zon zitten lezen. Met een beetje moeite lukt het om te lezen zonder hinderlijk last te hebben van de zon. Zelfs de krant (NRC), downloadde ik elke dag in Italië.
Vorig jaar heb ik de iPad meegenomen op vakantie. Ik heb ook buiten in de zon zitten lezen. Met een beetje moeite lukt het om te lezen zonder hinderlijk last te hebben van de zon. Zelfs de krant (NRC), downloadde ik elke dag in Italië.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
Ben ook voor een digitale fiets! Misschien dat je kunt aangeven of je hem digitaal of op papier wilt ontvangen?
blog: http://www.fietsonderhoud.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Natuurlijk denken we erover. Het is voor een relatief kleine titel een lastig verhaal. Je moet immers apps maken voor alle besturingssystemen, opnieuw vormgeven en hoeveel mensen hebben echt al een tablet? Is het dan waard om die kosten te maken? Ik hoop dat we hier voor de zomer nieuws over hebben. Goed dat jullie er hier over discussieren. Zo kunnen we zien hoe jullie er over denken.
Gebruik de compu al erg vaak voor werk en privé en ik ben heel blij dat ik de fiets lekker als blad kan lezen. Datzelfde geld voor een krant etc.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Rodrick"]Natuurlijk denken we erover. Het is voor een relatief kleine titel een lastig verhaal. Je moet immers apps maken voor alle besturingssystemen, opnieuw vormgeven en hoeveel mensen hebben echt al een tablet? Is het dan waard om die kosten te maken? Ik hoop dat we hier voor de zomer nieuws over hebben. Goed dat jullie er hier over discussieren. Zo kunnen we zien hoe jullie er over denken.[/quote]
Ik denk dat het nu heel snel zal gaan. Zijn er geen meerdere bladen die dit zouden willen. Je zult eerst een fase hebben van beide (en/of) en uiteindelijk vraag je meer bijdrage aan degene die perse nog een glossy wilt hebben. Net als dat je nu al voor facturen moeten betalen als je het in papier wilt ontvangen en niet digitaal per mail. Lijkt mij dat de kosten ook uiteindelijk snel lager gaan door de apps.
Maar ik weet niet hoe je hier een enquete of poll kan maken, misschien mooie gelegenheid voor FIETS om het bij meerderen onder de aandacht te leggen met de vraag wel of niet of allebei.
Hier in ieder geval al de meerderheid van reactie voor digital (als in biede of in z'n geheel)
Ik denk dat het nu heel snel zal gaan. Zijn er geen meerdere bladen die dit zouden willen. Je zult eerst een fase hebben van beide (en/of) en uiteindelijk vraag je meer bijdrage aan degene die perse nog een glossy wilt hebben. Net als dat je nu al voor facturen moeten betalen als je het in papier wilt ontvangen en niet digitaal per mail. Lijkt mij dat de kosten ook uiteindelijk snel lager gaan door de apps.
Maar ik weet niet hoe je hier een enquete of poll kan maken, misschien mooie gelegenheid voor FIETS om het bij meerderen onder de aandacht te leggen met de vraag wel of niet of allebei.
Hier in ieder geval al de meerderheid van reactie voor digital (als in biede of in z'n geheel)
Uitdagingen 2011: SRC 160km, Ardechoise 176km Volcanique, LM 250km