WAARSCHWUWING: Ook Shimano 6701 kettingen breken!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Sick! Goed dat je het hier post.
Ik heb net een 7801 ketting besteld, maar vraag me bijna af of je uberhaupt nog Shimano-kettingen moet willen hebben.
Ik heb net een 7801 ketting besteld, maar vraag me bijna af of je uberhaupt nog Shimano-kettingen moet willen hebben.
eelcoz schreef:Ik heb net een 7801 ketting besteld, maar vraag me bijna af of je uberhaupt nog Shimano-kettingen moet willen hebben.
Met oudere Shimano kettingen is niks aan de hand.. (6600, 7800, etc.)
Apart dat ze het niet hebben opgelost!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
nick-yan schreef:is het eigenlijk al bij shimano bekend. want ik heb nergens een terugroepactie gezien op internet.
Er is nooit een terugroep actie geweest. Enige wat ze vorig jaar zeiden is dat als je 6700 ketting brak dat je 'm naar je FM terug kon brengen en dat je dan een nieuwe kreeg. Dat noem ik geen terugroepactie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hahahaha, geweldig!! De upgrade lijkt zo mogelijk nog slechter dan het origineel.
Benieuwd of er meer van deze berichten komen....
Benieuwd of er meer van deze berichten komen....
Less is bore
vorig jaar maarliefst 4 kettingen van shimano kapot getrapt, dat noem ik niet normaal meer, en als andere merken het WEL kunnen waarom kan shimano het dan niet gewoon goed doen? Dit valt me toch elke keer tegen van het merk...
mijn Flickr
Goede reden om KMC kettingen te gebruiken.
Campa kettingen werkt ook prima in een Shimano setup. Je moet alleen zo'n idioot dure pons aanschaffen...