GIRO brillen!!!!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Net als de helmen worden ook de GIRO brillen ingevoerd door Shimano en geloof me vrij, heel objectief gesproken, dit is absoluut een superbril, niets meer en niets minder.
ALLE lenzen worden gemaakt door ZEISS, je weet wel die kerels die voor de betere digitale fototoestellen zoals SONY de lenzen maken.
TOPKWALITEIT !!!
ALLE lenzen worden gemaakt door ZEISS, je weet wel die kerels die voor de betere digitale fototoestellen zoals SONY de lenzen maken.
TOPKWALITEIT !!!
Doorbijten, de voldoening is eens zo groot achteraf.
Shimano-Marc schreef:Net als de helmen worden ook de GIRO brillen ingevoerd door Shimano en geloof me vrij, heel objectief gesproken, dit is absoluut een superbril, niets meer en niets minder.
TOPKWALITEIT !!!
Als je met je ogen knippert blijft het beeld vaststaan op je lens?
Nou, wanneer mogen we die brilletjes verwachten, Shimano-Marc? Als je 'r mij snel kan aanhelpen, mag je me een mailtje sturen
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
[img=http://www.robmeeuwessen.nl/images/DSCN3497.jpg]
Plaatje wat ik schoot op bikemotion.
In het echt vond ik ze er maar slecht geimiteerd van de oakley radar.
Ben benieuwd of ze de kwaliteit van oakley halen (m-frame).
Plaatje wat ik schoot op bikemotion.
In het echt vond ik ze er maar slecht geimiteerd van de oakley radar.
Ben benieuwd of ze de kwaliteit van oakley halen (m-frame).