Iemand ervaring met dingen, lijken me anders wel prettig.*deze* dingen, lijken me anders wel prettig.
Link was idd niet echt nuttig.
Bzzzkill Harmonic Dampers
Je link is niet helemaal goed denk ik.
Maar als je de Bontrager versie bedoeld....
Ik heb er een jaar mee gereden en kan niet zeggen dat ik het verschil gemerkt heb, dit valt denk ik onder de categorie "zou-ik-het-merken-als-ik-het-niet-heb-artikelen".
Het zal best bewezen zijn in een of ander lab dat het een en ander wordt onderdrukt door deze eindstukken maar gemerkt heb ik het niet.
Maar als je de Bontrager versie bedoeld....
Ik heb er een jaar mee gereden en kan niet zeggen dat ik het verschil gemerkt heb, dit valt denk ik onder de categorie "zou-ik-het-merken-als-ik-het-niet-heb-artikelen".
Het zal best bewezen zijn in een of ander lab dat het een en ander wordt onderdrukt door deze eindstukken maar gemerkt heb ik het niet.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Woutre schreef:Maar had/heb jij ook last van shimming, ik namelijk boven de 40 wel.
Zouden ze daartegen helpen? Ik denk dat ze vooral tegen nog hoogfrequentere trillingen werken, hobbelig wegdek dus.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Scepticus schreef:Zouden ze daartegen helpen? Ik denk dat ze vooral tegen nog hoogfrequentere trillingen werken, hobbelig wegdek dus.
Dat wordt idd op hun site gezegd. Maar een vriend van me had vergelijkbare dingen in z'n scooterstuur en zei dat z'n scooter daarmee stabieler op de weg lag, dus vandaar mijn vraag.