In de mtb startergids bijgeleverd bij september lees ik tot mijn grote schrik dan WD-40 een siliconenspray is. En dat je dit dan ook prima kunt gebruiken om je fiets in te spuiten en te beschermen.
Dit is volgens mij niet juist, wd40 is geloof ik een oplosmiddel en er staat op het flesje expliciet dat het geen siliconen bevat..
mtb startersgids?
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="kronik"]
Dit is volgens mij niet juist, wd40 is geloof ik een oplosmiddel en er staat op het flesje expliciet dat het geen siliconen bevat..[/quote]
Ik weet niet of je gelijk hebt, maar misschien is het wijs om dingen zeker te weten ipv te geloven voordat je het post.....Er zitten in elk gevaal GEEN siliconen in.
Een compressor gebruik ik ook vaak zat. Is vele malen beter dan een hogedrukspuit (die ik ook gebruik als het nodig is).
Dit is volgens mij niet juist, wd40 is geloof ik een oplosmiddel en er staat op het flesje expliciet dat het geen siliconen bevat..[/quote]
Ik weet niet of je gelijk hebt, maar misschien is het wijs om dingen zeker te weten ipv te geloven voordat je het post.....Er zitten in elk gevaal GEEN siliconen in.
Een compressor gebruik ik ook vaak zat. Is vele malen beter dan een hogedrukspuit (die ik ook gebruik als het nodig is).
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vroeger las ik veel "Suske en Wiske", en in een van die boekjes zat een grap dat Lambik een schriftelijke cursus boksen had gevolgd. Dat kwam ergens in het avontuur goed van pas. De startersgids voor mountainbikers deed me hier erg sterk aan denken. Een schriftelijke cursus bochten aansnijden, hindernissen ontwijken, enz. Alleen, volgens mij was het hier geen grap. Willen diegenen die hiervan echt profijt denken te gaan hebben, zich hier melden? Dank u!
ik vond de startersgids precies wat het woord zegt een startersgids.....maar niet echt voor een low-budget starter. Als je een sportievere fiets zoekt zit je meteen in een errug duur segment, en dan heb je t nog niet over de nodige kleding etc. Er zijn toch meer mensen die low-budget willen starten denk ik.........en waar let je dan als leek op bij een gebruikte atb??
Maldenees
Dag Coen,
over de diepgang mag je kritiek hebben, dat is iets waar iedereen een verschillende mening over heeft. Maar wanneer je praat over reclamefolder en gesponsorde onderdelen begrijp je gewoonweg niet waar je het over hebt.
Hou je 'aanbevelingen' (zoals ik het maar even positief noem) dus redelijk.
Bram
over de diepgang mag je kritiek hebben, dat is iets waar iedereen een verschillende mening over heeft. Maar wanneer je praat over reclamefolder en gesponsorde onderdelen begrijp je gewoonweg niet waar je het over hebt.
Hou je 'aanbevelingen' (zoals ik het maar even positief noem) dus redelijk.
Bram
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;