De dagen worden korter.
In het verleden ging ik in de wintermaanden spinnen.
Dit jaar wil ik gewoon op de dinsdagavond lekker blijven mountainbiken.
Maar dat kan natuurlijk niet zonder een goede verlichtingsset.
Wie weet wat een goede set is.
Vooral de hoeveelheid licht is erg belangrijk.
Verlichting
-
- Forum-lid
havana schreef:
hahaha die is goed havana :d
Built for speed and driven by passion
Racing Luca schreef:havana schreef:
Nou, ik zie hier anders weining bruikbare tips hoor!
En ik neem aan dat er qua verlichting het afgelopen jaar wel het één en ander aan nieuw en beter materiaal op de markt is gekomen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb de Sigma Mirage EVO. Als die 2e lamp (verstraler) te hoog is afgesteld gaan automobilisten signaleren dat je je groot licht moet dimmen.....
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lupine Betty 12 zonder enige twijfel, geknipper met groot licht van automobilisten zie je waarschijnlijk toch niet, dus heb je daar ook geen last van. Werkt nog geld besparend, want je kan gewoon met donkere glazen in je Oakley blijven rijden de hele winter.
Henk Voors schreef:Racing Luca schreef:havana schreef:
Nou, ik zie hier anders weining bruikbare tips hoor!
En ik neem aan dat er qua verlichting het afgelopen jaar wel het één en ander aan nieuw en beter materiaal op de markt is gekomen!
LOL, inderdaad. Schreef ook al eerder ergens dat ik ooit een dingetje zelfgebouwd. Hoofdlampje voor op mijn helm (gnarf...), 50 W halogeen. Heb er wel een redelijk batterijtje bij nodig, maar erg fijn in het bos en ook goed tegen grootlichtrijders. En dat ik me een bril voor de winter bespaar.......daaraan had ik nog niet eens gedacht.
Knots schreef:Amclassic-fan schreef:Lupine Betty 12 zonder enige twijfel, geknipper met groot licht van automobilisten zie je waarschijnlijk toch niet, dus heb je daar ook geen last van. Werkt nog geld besparend, want je kan gewoon met donkere glazen in je Oakley blijven rijden de hele winter.
Haha, 990,00? Dan ben je toch niet goed wijs joh!!
Ja, dat je genoeg licht hebt, dat zegt onderstaand plaatje wel:
[img=http://www.lupine.de/content/de/product ... 22W_16.jpg]
Wa's dat voor een biggetje dat rechts uit het gras komt opduiken?