Rudy project glazen Rydon
Ik heb alleen ervaring met de Racing Red lenzen, die gebruikte ik altijd in de bossen op de mtb of bij wisselvallig weer op de racefiets of mtb. Erg duidelijk/helder zicht. De lichtdoorlating is 28 % tov de laser lens 21%.
Daar zit dus niet echt veel verschil in volgens mij.
Het ligt er ook aan waar je de extra lenzen voor wil gaan gebruiken, maw wat zoek je?
Die laser zal wel meer schitteringen wegnemen door de spiegelcoating die er op zit.
succes
Daar zit dus niet echt veel verschil in volgens mij.
Het ligt er ook aan waar je de extra lenzen voor wil gaan gebruiken, maw wat zoek je?
Die laser zal wel meer schitteringen wegnemen door de spiegelcoating die er op zit.
succes
"Try not. Do or do not......there is no try"
Voor mij zit de Rydon prima.
Wat ik belangrijk vond was dat als je voorovergebogen rijdt,schaatst dat je dan niet tegen of boven over het montuur heen kijkt. Ik kijk nu netjes door de lenzen.
Gekocht bij futurumshop.
Wat ik belangrijk vond was dat als je voorovergebogen rijdt,schaatst dat je dan niet tegen of boven over het montuur heen kijkt. Ik kijk nu netjes door de lenzen.
Gekocht bij futurumshop.
Fietsen,schaatsen en skeeleren. Als je maar buiten bent.
ik heb ook de rydon, (echt een super bril), maar ik wil ook een setje extra lenzen aanschaffen voor de slecht weer en op de mtb, ik heb nu gewoon lazer maar als de zin niet schijnt zijn die echt te donker.
wat is dan een goede oplossing, gele glazen of rode?
geel lijkt me niet zo fijn? heb liever rood maar zijn deze ook goed in de schemer?
en zit er verschil tussen de rydon sx lenzen en de rydon lenzen?
ik weet niet precies welke ik heb,
wat is dan een goede oplossing, gele glazen of rode?
geel lijkt me niet zo fijn? heb liever rood maar zijn deze ook goed in de schemer?
en zit er verschil tussen de rydon sx lenzen en de rydon lenzen?
ik weet niet precies welke ik heb,
Luna,
Verschil tussen gewone Rydon en SX is dat vlgs mij de sx smaller is, zie de site van Rudy Project.
Heb net op Tourmagazine een verhaal gelezen over de kleur lenzen. Overdag bij minder weer is rood best goed, maar bij meer donker weer zou oranje het beste zijn.
Zijn er nog die ervaring hebben met laser red of racing red?
Verschil tussen gewone Rydon en SX is dat vlgs mij de sx smaller is, zie de site van Rudy Project.
Heb net op Tourmagazine een verhaal gelezen over de kleur lenzen. Overdag bij minder weer is rood best goed, maar bij meer donker weer zou oranje het beste zijn.
Zijn er nog die ervaring hebben met laser red of racing red?
Fietsen,schaatsen en skeeleren. Als je maar buiten bent.
Ik heb de rydon II bril met de volgende glazen:
* laser black
* racing red
* multilaser blue
* transparant
Bij zeer goed weer rijd ik met zwart of blauw.
Bij wisselend weer rijd ik met rood.
En in de winter/regen/donker weer rijd ik met de transparante.
Bril en verschillende glazen bevallen me zeer goed.
Oftewel: superbril!
* laser black
* racing red
* multilaser blue
* transparant
Bij zeer goed weer rijd ik met zwart of blauw.
Bij wisselend weer rijd ik met rood.
En in de winter/regen/donker weer rijd ik met de transparante.
Bril en verschillende glazen bevallen me zeer goed.
Oftewel: superbril!