zowel voor remmen als derailleurs, waar zijn deze nog te krijgen? (liefst over internet).
Het is voor een klassieke (nu ja, een jaar of 12 oud) fiets.
witte kabels
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Volgens mij zijn er nog wel redelijk wat fietsenmakers die ook witte kabels verkopen. Je hebt dan gewoon Shimano kabels "van de rol" die je per meter kunt kopen. Via internet weet ik het zo snel niet, maar even zoeken en je vindt vast wat!
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Als je 'r heel snel bij bent slaag je er misschien in een setje witte Nokons op de kop te tikken. Daar wordt een speciale gelimiteerde oplage van gemaakt; ik meen dat tot het einde van deze maand bestellingen (beperkt) geplaatst kunnen worden. Dus be fast!
Ziet er dus zo uit.
Ziet er dus zo uit.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lelijk!! Doe dan maar echte mooie witte kabels.
Less is bore
Als je mij een mailtje stuurt kan ik je wel helpen. Oa Nervz levert ze tegen redelijke prijzen.
En volgens mij kan ik ook nog wel shimano krijgen maar dan op rol.
eselpee@gmail.com
En volgens mij kan ik ook nog wel shimano krijgen maar dan op rol.
eselpee@gmail.com
"Try not. Do or do not......there is no try"
- de zwarten
- Forum-lid HC
ik heb er goede hoop in dat andromeda me uit de nood zal helpen, dank aan iedereen voor de reacties!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Handelt andromedia nog steeds in witte lijntjes ?
Zo ja ben ik wel geintresseerd, witte kabels zijn vrij lastig te vinden op het internet.
Nokon kan ik in het wit vinden en jagwire, maar jagwire lijkt prachtig witte kabels te hebben
waar vervolgens met zwarte letters jagwire op staat, lekker nuttig..
En @de zwarten, heb je een foto van het resultaat ?
Zo ja ben ik wel geintresseerd, witte kabels zijn vrij lastig te vinden op het internet.
Nokon kan ik in het wit vinden en jagwire, maar jagwire lijkt prachtig witte kabels te hebben
waar vervolgens met zwarte letters jagwire op staat, lekker nuttig..
En @de zwarten, heb je een foto van het resultaat ?