starre mtb vorken
-
- Forum-lid
ik ben op zoek naar een nieuw voorvork voor mijn mtb.
kan iemand mij enkele goeie tips geven/merken/prijs?
het budget gaat tot max. 225euro.
alvats bedankt
kan iemand mij enkele goeie tips geven/merken/prijs?
het budget gaat tot max. 225euro.
alvats bedankt
Axima Carbotech ofwel een mooie tweedehandse Pace RC31
Heb je iets meer te besteden kun je opteren voor een Full Carbon Ritchey WCS vork.. zeer licht rond de 400 gram en super in hoe de vork zich gedraagt.. althans, dat zijn mijn bevindingen
Heb je iets meer te besteden kun je opteren voor een Full Carbon Ritchey WCS vork.. zeer licht rond de 400 gram en super in hoe de vork zich gedraagt.. althans, dat zijn mijn bevindingen
Science of Performance!
Kijk eens op www.carbotech.nl daar staan zeer betaalbare (en ook goed getest ) carbon en aluminium vorken.
-
- Forum-lid
bedankt voor de info!
-
- Forum-lid
Daveke schreef:Axima Carbotech ofwel een mooie tweedehandse Pace RC31
wat is dan de prijs van die ritchey vork..?
-
- Forum-lid
Sijtje schreef:Er staat een heel mooi tweedehands Pace RC 31 vorkje op Marktplaats.
Hij vraagt .150-
Is dit misschien iets voor je??
voor tweedehands ben ik nie zo te vinden...
-
- Forum-lid
Pace RC31 voor EUR 233 bij www.bike-components.de
-
- Forum-lid
weet iemand misschien hoeveel de vork van 4za kost? (4za lynx)
deze lijkt me lekker rijden
deze lijkt me lekker rijden
In de O2-bikers van omstreeks februari van dit jaar stond een heel artikel met informatie over en testen van starre MTB vorken (incl. prijzen).
Mischien dat iemand dat artikel even onder de scanner wil gooien voor je (vraag het anders ook eens op www.dirty-pages.net).
Mischien dat iemand dat artikel even onder de scanner wil gooien voor je (vraag het anders ook eens op www.dirty-pages.net).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Hier staat het artikel van dirty-pages.net over de Axima vork: klikklikklikklikklik
Hier staat overigens ook nog een Bontrager vork (geen idee of het wat is): klikklikklikklik
Hier staat overigens ook nog een Bontrager vork (geen idee of het wat is): klikklikklikklik
-
- Forum-lid
oke bedankt