Even een vraagje aan de gebruikers van het fizik stuurlint.
Dit dus: [img=http://www.bikesport.be/data/images/sho ... %20Gel.jpg]
Ik ben helemaal weg van het lint, niet te dik, maar toch lekker zacht in de hand. Enkel is er één punt dat me stoort: de stuurdoppen krijg ik maar niet in het stuur.
Ik heb reeds enkele malen geprobeerd, ook zonder het stuurlint rondom het stuur maar ik kreeg het er met geen mogelijkheid in. Moet ik nog iets doen aan de stuurdoppen voor ze te monteren, lijkt mij niet?
Hoe momenteel werk ik met de doppen van Easton, BBB,... die passen allemaal perfect.
Zijn er nog mensen die dit probleem helpen, of weten hoe het te verhelpen? Ik hoor het graag!
Fizik stuurlint
-
- Forum-lid
Nulla tenaci invia est via!
Da's balen, maar helaas herken ik je probleem niet. Ik heb het lint ook en gebruik het op een controltech en daarvoor op een ritchey wcs stuur (allebei alu) en daar passen ze perfect.
oplossing: hoeveel scheelt 't (opmeten met schuifmaat) als het niet teveel is dan kan een beetje eraf schuren wellicht helpen?
mvg
oplossing: hoeveel scheelt 't (opmeten met schuifmaat) als het niet teveel is dan kan een beetje eraf schuren wellicht helpen?
mvg
-
- Forum-lid
Ik gebruik het lint rondom een Ritchey Comp. (aluminium) stuur. Waar ik het zonder enige mogelijkheid inkreeg. Ook bij een ploegmaat lukte het niet Dit was welliswaar met dezelfde doppen, misschien ligt het enkel daar aan?
Ik heb reeds de kleine tussenstukje tussen de doppen weggeveild om ze nog net iets meer te kunnen laten buigen maar jammer genoeg bracht dit niks op...
Binnenkort moet ik een nieuw lintje leggen bij m'n andere fiets, en dan kijk ik meteen of het enkel aan de doppen ligt.
@ Whoeiter
De gel heb ik momenteel nog even aan de kant liggen, maar ga deze versie op m'n andere fiets leggen, ben eens benieuwd hoe het voelt! Ik hou je op de hoogte.
Ik heb reeds de kleine tussenstukje tussen de doppen weggeveild om ze nog net iets meer te kunnen laten buigen maar jammer genoeg bracht dit niks op...
Binnenkort moet ik een nieuw lintje leggen bij m'n andere fiets, en dan kijk ik meteen of het enkel aan de doppen ligt.
@ Whoeiter
De gel heb ik momenteel nog even aan de kant liggen, maar ga deze versie op m'n andere fiets leggen, ben eens benieuwd hoe het voelt! Ik hou je op de hoogte.
Nulla tenaci invia est via!