Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Prudhomme: \"Klassement geloofwaardiger\"

eelcoz

eelcoz 26 jul 2007 14:54

edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 14 sep 2011 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 26 jul 2007 14:55

Maar ja Rasmussen heeft zich verplicht als prof om altijd aan te geven waar hij is. Eigen verantwoordelijkheid dus. Deze verplichting is er niet voor niets. En als doorgewinterde prof mag je toch verwachten dat hij dit ook doet.
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9106
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 26 jul 2007 15:07

eelcoz schreef:Prudhomme zegt 'geloofwaardiger' en niet 'geloofwaardig'. Wat dat betreft kan ik hem geen ongelijk geven. Het betekent niet dat bijv. Contador of Evans niet gebruiken.

Wat betreft het liegen van Rasmussen, maar het niet positief zijn, de vraag die steeds in mijn hoofd rondwaart is: waarom liegt een renner over zijn verblijfplaats? Als je volledig clean bent, doe je er toch alles aan om dit soort incidenten te voorkomen.


Liegen? Of niet alles vertellen?
Volgens mij is Rasmussen gewoon een recalcitrant baasje EN een einzelganger en heeft hij zoiets van "Het gaat je geen ruk aan waar ik op welk moment ben." Ik kan me daar wel wat bij voorstellen.
(Ik ken de verblijf-formulieren van in dit geval NOC/Necedo van heel dichtbij, en ik kan je vertellen; het is echt onwijs irritant om die dingen goed in te vullen.)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

jerremy
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 mei 2007 14:41

jerremy 26 jul 2007 17:00

Ook de beste voetballers zijn moeilijk in een keurslijf te duwen.
Volgens mij moet je wel een beetje vreemd zijn, om de beste te zijn.

Maar die opmerking van die dude, vind ik echt vreselijk laag bij de grond...
Race:Cannondale Caad 9 Liquigaz
MTB: JBC Pro Lightning

luna
Forum-lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 21 jun 2005 14:26

luna 27 jul 2007 10:18

lekker hypocriet die prudhomme, rasmussen weg en dan zou de tour een stuk schoner zijn laat me niet lachen.
om al te beginnen over contador de zogenaamde nieuwe lichting die geen doping gebruikt heeft 2 weken op de fuentes lijst gestaan?????
daar hoor je niemand over.
ik ben er echt helemaal klaar mee met dat hypocriete gebeuren van die fransen.
ze kunnen wat mij betreft deze tour afkappen. ik kijk niet meer

twente
Forum-lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 jun 2005 17:04

twente 27 jul 2007 11:21

Nu nog wachten op het moment dat Prudhomme zelf geloofwaardig wordt. Met zijn soap rondom Unibet heeft hij bij mij alle respect verloren. Ook zijn uitspraken en gemanouvreer tijdens de tour maakt het er niet beter op.

max29
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2005 10:00

max29 27 jul 2007 22:33

Zou geweldig zijn als A.C.Fuentes in de gele trui over de streep gaat in Parijs.

Als Prudhomme een kerel is en geen Rabootje dan zou hij gemakkelijk een ultimatum of dringend verzoek aan de UCi en spaanse bond kunnen richten.
Of U haalt de 107 renners lijst naar boven en toont ons volledige inzage of A.C. Fuentes kan de gele trui niet komen ophalen.
Reageren beiden niet of is er geen inzage dan weten ze dat deze voor 2e renner is.
Voordeel is ook dat er eindelijk duidelijkheid omtrent de lijst want nu verdwijnen er immer meer renners van en staat de deur wagenwijd open voor nieuwe toevoer. Wat A.C.Fuentes doet kunnen er velen. Je verlinkt je collegas en klaar. Slik en spuit erop los b.w.v.s. . Je komt er mee weg.

Indien dit niet gebeurt kan je afvragen of Prudhomme en de TdF willen/wensen dat er een normale Tour plaats vindt. Ze zijn gebaat bij chaos, onduidelijkheden, meten met twee maten, etc. etc.?
Lijkt er sterk op en alle signalen wijzen in die richting. Dit proces vindt o.m. vaak plaats bij overheidsinstellingen. Voorbeelden te over.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 jul 2007 23:04

max29 schreef: Of U haalt de 107 renners lijst naar boven en toont ons volledige inzage of A.C. Fuentes kan de gele trui niet komen ophalen.
Reageren beiden niet of is er geen inzage dan weten ze dat deze voor 2e renner is.


En op grond waarvan zou de Tourdirectie Contador dan de gele trui moeten weigeren?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

max29
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2005 10:00

max29 27 jul 2007 23:06

Jurg Jaksche, Basso als voorbeeld zijn geschorst voor 2 jaar voor gebruik diensten Fuentes. Als Fuentes niet wordt gestopt d.m.v. aanpakken van alle 107 renners is het openluchtspektakel TdF nog groeiende. Dan gaat de franse slag er nooit uit tegendeel zelfs.

Er wordt nu al gewerkt en gehandeld in Repoxy..
Niet alleen verhoogd het de epowaarden in je bloed doch bouwt je systeem langzaam om naar voortdurend verbeterde epo-produktie. Vrees: als A.C.en Fu. beiden in en met Repox. niet worden teruggehouden en verhinderd dan wint A.C.Fuentes de Tour vele malen.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 jul 2007 23:09

Maar Contador is niet geschorst.
En hoewel daar best wat op aan te merken is, kan de tourdirectie hem om die reden niet zomaar diskwalificeren.
Misschien hadden ze hem niet kunnen laten starten, maar dat hadden ze dan eerder moeten bedenken.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 28 jul 2007 12:31

Als het nieuws hier klopt, dan heeft Pruthommel nu met de UCI gebroken, omdat die niet serieus genoeg in hun anti-dopingwerk zijn.

Plaats reactie