Zero Gravity 2008
De nieuwe model lijn voor Zero Gravity zal in ieder geval een setje stijvere (en goedkoper te produceren remmen bevatten).
Stijfheid zal hoger zijn dan bij het huidige gewicht en het gewicht per rem ca. 26 gram per rem meer.
(type "negative gravity")
Groot deel van de rem zal bestaan uit nagefreesd gesmeed aluminium (sterker en taaier) in tegenstelling tot het huidige model dat volledig gefreesd is.
Hoorde er al eerder van maar nu ook het eerste plaatje.
[img=http://img177.imageshack.us/img177/1440 ... eg2jl1.jpg]
Stijfheid zal hoger zijn dan bij het huidige gewicht en het gewicht per rem ca. 26 gram per rem meer.
(type "negative gravity")
Groot deel van de rem zal bestaan uit nagefreesd gesmeed aluminium (sterker en taaier) in tegenstelling tot het huidige model dat volledig gefreesd is.
Hoorde er al eerder van maar nu ook het eerste plaatje.
[img=http://img177.imageshack.us/img177/1440 ... eg2jl1.jpg]
mmmm goedkoper en stijver...
Dat gaat dus duidelijk ten nadele van de uitstraling, ik vindt de huidige modellen mooier door het strakkere uiterlijk. Maar da's persoonlijk natuurlijk.
Dat gaat dus duidelijk ten nadele van de uitstraling, ik vindt de huidige modellen mooier door het strakkere uiterlijk. Maar da's persoonlijk natuurlijk.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Bij Salden kost een setje 0G 07 Ti € 429...
(maar in the US kosten ze $ 430, dus in het buitenland bestellen kan nogal lonen gezien de dollarkoers)
De Negative G is zo'n 30 dollar goedkoper dan de ZG geloof ik.
(maar in the US kosten ze $ 430, dus in het buitenland bestellen kan nogal lonen gezien de dollarkoers)
De Negative G is zo'n 30 dollar goedkoper dan de ZG geloof ik.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ghisallo schreef:Tektro R750 carbon
Denk eigenlijk niet dat die enig voordeel bieden boven standaard Campa of Shimano...
Mocht je op zoek zijn naar betaalbare lichte remmetjes die ook nog eens redelijk goed presteren dan zou zou het de moeite kunnen zijn om even te wachten op deze KCNC's:
Review op FairWheelBikes
Topic op WeightWeenies
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"