Campa 2008
Ik las hierjuist op www.procycling.be dat de Centaur groep volgend jaar met een carbon crankset te verkrijgen is. Hoeveel zou de prijs van deze groep dan ongeveer bedragen?
Ter vergelijking: de huidige centaur kost bij mijn plaatselijke FM nu ongeveer 600 euro.
Grtz,
Ter vergelijking: de huidige centaur kost bij mijn plaatselijke FM nu ongeveer 600 euro.
Grtz,
Stockie
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lachen, dat zat er aan te komen. Wordt een geduchte concurrent voor de eigen Chorusgroep. Het carbon centaurcrankstel is dan maar 1 jaartje weg geweest.
Less is bore
Ik meen ergens gelezen te hebben dat alle prijzen zo'n 5% gaan stijgen. Jouw fietsenmaker is zoals bijna elke plaatselijke FM overigens DUUR. Ter vergelijking: de Centaurgroep ligt momenteel bij Hopmans voor 470 euro...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welja joh, nog maar eens 5%. Campa is al zo voordelig........
Less is bore
niet zeuren Daniel, jij betaald nog niet eens de helft van de adviesprijs (en dan nog eens overjarig spul )
Wat ik wel mooi vindt is dat ze de voorderailleur stijver hebben gemaakt. Klinkt leuk maar nu kunnen ze dus met 1 derailleur voor zowel compact als normaal af (scheelt ze toch weer in produktiekosten).
Elektro komt overigens pas in 2009 dus 2008 wordt min of meer een tussenjaar....
P.s. als je dat centaurcrankstel hebt gezien spaar je toch maar even door voor de chorus.....
Wat ik wel mooi vindt is dat ze de voorderailleur stijver hebben gemaakt. Klinkt leuk maar nu kunnen ze dus met 1 derailleur voor zowel compact als normaal af (scheelt ze toch weer in produktiekosten).
Elektro komt overigens pas in 2009 dus 2008 wordt min of meer een tussenjaar....
P.s. als je dat centaurcrankstel hebt gezien spaar je toch maar even door voor de chorus.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
De "oude" carbon Centaur zag er gewoon uit als Chorus en Record. De nieuwe niet meer?
@haaibaai: overjarig 2006 spul van Campa kan nog heeeeeeel lang mee, is duurzamer (geen BB lagers) en mooier (geen Skeleton remmen). Dus eigenlijk doe ik het best goed
@haaibaai: overjarig 2006 spul van Campa kan nog heeeeeeel lang mee, is duurzamer (geen BB lagers) en mooier (geen Skeleton remmen). Dus eigenlijk doe ik het best goed
Less is bore
Hier wat foto's
Het complete artikel vind je hier. De 5% waar ik het over had bleek trouwens iets te pessimistisch; het gaat "slechts" om 3%.
Het complete artikel vind je hier. De 5% waar ik het over had bleek trouwens iets te pessimistisch; het gaat "slechts" om 3%.
Idd jammer dat ze er Veloce bladen op schroeven. Kijk op de site ook eens naar de nieuwe kleur van de Shamal wielset, das mooi man...
- daniel1975
- Forum-lid HC
TiTa kleurig zal beter verkopen dan dat foeilelijke goud...
Less is bore