Nieuwe Pinarello Prince
-
- Forum-lid
Gisteren voor het eerst de nieuwe Pinarello Prince gezien. Wat een geweldig mooie fiets!!! Echt heel mooi. Er zijn in Nederland momenteel maar 5 exemplaren. De fiets die stond opgebouwd bij Kroone Liefting in Limmen had Campa record en naar ik meen ook campa wielen en woog ongeveer 7.1 kilo. De prijs was €8.100,-
Ooit op een Cannondale super Six
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prijs slaat nergens op als je kijkt wat je er voor krijgt.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:Prijs slaat nergens op als je kijkt wat je er voor krijgt.
Hetzelde geldt voor sommige stereo-installaties en plasma tv's, badkamers en keukens.
Ach ja, het is wat een gek er voor geeft of voor over heeft!
Iedereen weet dat de meeste Italiaanse fietsmerken overprijsd zijn, geldt ook voor DeRosa en Colnago. Maar de liefhebber heeft het er graag voor over.
Als je geld er voor over heb, en je kan het betalen............ gewoon doen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
is wel behoorlijk zwaar overgeprijst.
en idd wat sharkman al zegd daar heb je makkelijk een betere fiets voor (kwalitatief en qua prestaties)
een motomorini (hele dure italiaanse motor) (nieuw) was na een maandje al zodanig afgetakeld dat er niet meer mee te rijden viel...(zelf gezien)
terwijl mijn vaders racer (yamaha R6 (japans)) na tig circuitdagen nog niks mankeerd!!
italianen zijn qua degelijkheid niks vergeleken met de meeste andere merken maar zeker zo duur
en idd wat sharkman al zegd daar heb je makkelijk een betere fiets voor (kwalitatief en qua prestaties)
een motomorini (hele dure italiaanse motor) (nieuw) was na een maandje al zodanig afgetakeld dat er niet meer mee te rijden viel...(zelf gezien)
terwijl mijn vaders racer (yamaha R6 (japans)) na tig circuitdagen nog niks mankeerd!!
italianen zijn qua degelijkheid niks vergeleken met de meeste andere merken maar zeker zo duur
-
- Forum-lid
Sharkman schreef:Ziek...... voor dat bedrag bouw ik twee lichtere fietsen die minstens even goed fietsen (maar zonder emotie op de bagagedrager). (of voor hetzelfde een ander topframe met lightweights etc. onder de 6 kg).
Sharkman geef eens een voorbeeld uitgaande van afmontage Chorus.
Hij is super!
- daniel1975
- Forum-lid HC
@SD: een Addict, met Chorus, LW´s, Tune, etc komt rond de 6kg uit voor het bedrag van de Prince.
Of voor half geld een CR1, Chorus, Neutron Ultra en Syntace stuur/zadel(pen), zal ca. 7,1kg wegen.
Of voor half geld een CR1, Chorus, Neutron Ultra en Syntace stuur/zadel(pen), zal ca. 7,1kg wegen.
Less is bore