Ik ben de trotse eigenaar van een Scott CR1. Nu heb ik een fietsendrager voor op de auto met een beugel die je om schuine buis heen klemt.
Ik heb me laten vertellen dat dat funest kan zijn voor mijn carbon frame.
Weet iemand waar ik de drager kan kopen waar de voorvork met een uitvalnaaf vast zit en het achterwiel in een beugel.
Er zijn er va Thule te koop maar erg prijzig.
Vroeger hadden wij een veel simpelere. Gewoon een beugeltje mat uitvalnaaf dat je op de ene dakdrager kan bevestigen en een gootje voor het achterwiel voor op de andere drager.
Wie weet of deze nog verkrijgbaar zijn.
Alvast bedankt
dakfietsdrager
Er zijn goedkope, maar wel goedgekeurde dragers, van Velomann.
Die zijn rond de 25€, als je velomann op google intyped kom je vanzelf op een winkel al dan niet internetwinkel uit. moet lukken.
En als je in de buurt van duitsland woont hebben ze deze ook nog bij Rose, ook €25.
Die zijn rond de 25€, als je velomann op google intyped kom je vanzelf op een winkel al dan niet internetwinkel uit. moet lukken.
En als je in de buurt van duitsland woont hebben ze deze ook nog bij Rose, ook €25.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Met voorvorkbevestiging bij Rose idd.
Goede site wel die sport44.com althans qua prijzen een Bell Sweep kost ook slechts 89.-
Laat even weten hoe snel de levering was!
Je hebt deze dragers trouwens ook van Miche. Ik heb die vorige week even in mijn handen gehad en ik kan melden dat ze behoorlijk hufterproof zijn.
Laat even weten hoe snel de levering was!
Je hebt deze dragers trouwens ook van Miche. Ik heb die vorige week even in mijn handen gehad en ik kan melden dat ze behoorlijk hufterproof zijn.