Assos bibshort maatvoering
Heeft iemand die ook buiten Assos andere broek merken heeft en evt een andere maat ?
Ik heb namelijk in Nike Maat Large , maar andere merken zoals Craft Vermarc vallen bij mij XL
Dus ik vroeg mij af hoe dat zit met Assos ?
Anyone ??
Ik heb namelijk in Nike Maat Large , maar andere merken zoals Craft Vermarc vallen bij mij XL
Dus ik vroeg mij af hoe dat zit met Assos ?
Anyone ??
m00k schreef:Het valt wat klein vind ik.
welke maat heb jij en wat ius jou lichaamslengte dan enof normale maat broek ?
Assos valt inderdaad klein, meestal moet je één maat groter hebben dan je normaal hebt.
Ik ben 1.82 met bbl 87 en rijd met een L. De pijpen zijn zelfs bij L wat kort, dat is nu eenmaal inherent aan Assos.
Ik denk dat jij de XLG nodig hebt (de Assos benaming voor XXL).
Zie inderdaad ook de uitstekende maattabel op de Assos-site.
Ik ben 1.82 met bbl 87 en rijd met een L. De pijpen zijn zelfs bij L wat kort, dat is nu eenmaal inherent aan Assos.
havana schreef:Assos valt inderdaad klein, meestal moet je één maat groter hebben dan je normaal hebt.
Ik heb jullie beide gezien en ik denk dat Drummie hooguit 1 maat groter nodig heeft dan jij hebt. Althans, het heeft er ook mee te maken hoe je de broek draagt.
Sommige mensen hebben het strak en andere een maatje groten en dus los(ser)
zonder te spammen (dan haalt de mod het maar weg)
Ik kan nu ook assos leveren en je kan dus even passen drummie als je wilt.
havana schreef:Ben wel benieuwd tegen welke prijzen....
Ik heb nu een "mannetje" die een Uno voor 85 levert en een Mille voor 100.... (inclusief porto). Nog steeds duur maar de broeken zijn het waard.
En dat mannetje is ook voor anderen benaderbaar ?
Eric is altijd scherp we zullen zien
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik ben er uit ik pas in XLG
Bedankt allemaal voor reacties en Eric ik hoor het graag![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Bedankt allemaal voor reacties en Eric ik hoor het graag
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)