haren op de benen!
Misschien even een vraag die nogal suf lijkt, maar toch:
Helaas heb ik nogal wat haren op mijn benen en scheren is voor mij geen serieuze optie. Ik ben een amateur en echt niet meer. Maar een probleem is wel dat ik bij veel broeken haren door de de stof van de broek krijg. Gewoon tijdens het draaien van de benen steken ze een soort van door de broek heen. Keer op keer. Resultaat is dat ik steeds de stof moet optrekken om geen gladde broek te hebben met allemaal haren door de broek. Het ziet er echt niet uit als ik dit niet doe.
Hebben mensen ook dit probleem en wat is een merk/type dat een veel stevigere broek maakt qua stof? Ik heb nu een Giordana en dat is echt een ramp terwijl ze zo goed zitten.
In de winter kan je natuurlijk dikke gewatteerde broeken aan en dan is het probleem weg, maar die zijn er niet in de zomer...
Graag even serieuze oplossingen...
Helaas heb ik nogal wat haren op mijn benen en scheren is voor mij geen serieuze optie. Ik ben een amateur en echt niet meer. Maar een probleem is wel dat ik bij veel broeken haren door de de stof van de broek krijg. Gewoon tijdens het draaien van de benen steken ze een soort van door de broek heen. Keer op keer. Resultaat is dat ik steeds de stof moet optrekken om geen gladde broek te hebben met allemaal haren door de broek. Het ziet er echt niet uit als ik dit niet doe.
Hebben mensen ook dit probleem en wat is een merk/type dat een veel stevigere broek maakt qua stof? Ik heb nu een Giordana en dat is echt een ramp terwijl ze zo goed zitten.
In de winter kan je natuurlijk dikke gewatteerde broeken aan en dan is het probleem weg, maar die zijn er niet in de zomer...
Graag even serieuze oplossingen...
Beste Mcel
Waarom zou scheren geen optie zijn? als je gaat voor 'bronaanpak' dan is het wel een goede optie. De eerste keer wellicht Veet of zo gebruiken ipv scheren en dan bijhouden.