nieuw forum
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig, ik vind het op WT weer een flinke stap terug. Kan er niet aan wennen.
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Grappig, ik vind het op WT weer een flinke stap terug. Kan er niet aan wennen.[/quote]
+1 hier. Design is goed, de namen en avaters aan de rechter kant daarintegen zijn niet echt handig. En zo zijn er nog wat zaken.
dit forum is na wat opstartprobleempjes vorige week toch wel verbeterd. Vooral de opties bij het posten van een bericht.
+1 hier. Design is goed, de namen en avaters aan de rechter kant daarintegen zijn niet echt handig. En zo zijn er nog wat zaken.
dit forum is na wat opstartprobleempjes vorige week toch wel verbeterd. Vooral de opties bij het posten van een bericht.
Ik vind WT toch wel een stap vooruit. Weer een frisse vormgeving (is gewoon af en toe nodig), meer functionaliteit (voor de mods ook), werkt verder ook iets sneller en prettiger.
De stap vooruit van dit forum is natuurlijk een stuk groter, werkt een stuk beter en ziet er ook een stuk beter uit!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij is op WT de stap voor de mods groter dan voor de gebruikers.
Less is bore
Op WT is het wel mooier geworden, maar niet leesbaarder helaas.
Ik ben hier alweer behoorlijk gewend aan de nieuwe looks...
Ik ben hier alweer behoorlijk gewend aan de nieuwe looks...
Als je niet van afkortingen houdt kun je beter wegblijven van WT, want daar praten ze louter in afkortingen.