fietszadel voor toerder
deze beste jongen heeft een strak sport *kuch* lichaam van >100. Nu fiets ik op het moment met een fizik pave maar ik krijg hier een partij pijn in me kontje van niet normaal meer ( na circa 40km ). Wat zou een goed zadel zijn voor een normale prijs. Ik lees dat er veel op een arione of een selle italia rijden. Waar zouden jullie op letten of is het gewoon proberen proberen proberen??
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
Adviseren over een zadel is bijna onmogelijk. Het is gewoon zo persoonlijk.... Arione is wel een heel comfortabel zadel waar heel veel mensen blij mee zijn. Zelfde geldt voor een Selle Italia Flite.
Probeer er eentje op de kop te tikken op Marktplaats anders.
Probeer er eentje op de kop te tikken op Marktplaats anders.
reden hiervoor is dat deze jongen op zijn plaat is gegaan en dat het zadel nu kraakt. Maar dan moeten we inderdaad gewoon met test zadels gaan rijden ik weet dat het bij de lokale fm kan.
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
Dijkjes, vraag eens aan je FM of je een S.I. Flite Classic Gel Flow (met gleuf, 143mm) mag proberen.
Ik ben 94 kg en zit hier erg comfortabel op. Niet echt zacht aan de kont maar krijg er zeker geen zadelpijn mee. En ik heb mijn zadel vier keer omgeruild voordat ik deze vond.
Eerst exact horizontaal afstellen, later evt een enkele millimeter naar voren kantelen indien nodig.
Ook de Arione heb ik geprobeerd, maar die was me véél te smal.
Ik ben 94 kg en zit hier erg comfortabel op. Niet echt zacht aan de kont maar krijg er zeker geen zadelpijn mee. En ik heb mijn zadel vier keer omgeruild voordat ik deze vond.
Eerst exact horizontaal afstellen, later evt een enkele millimeter naar voren kantelen indien nodig.
Ook de Arione heb ik geprobeerd, maar die was me véél te smal.
Happy are those who dream dreams
and are willing to pay the price to see them come true
and are willing to pay the price to see them come true