Ritchey 4 axis stuurpen aangepast
-
- Forum-lid
Heb je een totaalplaatje?
-
- Forum-lid
Waarom?
"omdat ik hem in originele staat wat druk vond".
Sluit me er geheel bij aan. Heb een zwart frame met wat zilver en zit dan niet op het kleurenschema van wcs te wachten. Aangezien ritchey wel prijs kwalitatief goed is, is dit dan een goed alternatief mijn inziens.
Mooi resultaat patrickh overigens!
"omdat ik hem in originele staat wat druk vond".
Sluit me er geheel bij aan. Heb een zwart frame met wat zilver en zit dan niet op het kleurenschema van wcs te wachten. Aangezien ritchey wel prijs kwalitatief goed is, is dit dan een goed alternatief mijn inziens.
Mooi resultaat patrickh overigens!
Alstublaft.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@Intersantos. Ik heb de logo's er wel op staan, maar ik heb een frame dat alleen donker blauw is en voor de rest naamloos, dan passen de Ritchey wcs logo's nog wel. Maar bij de meeste frames is het gewoon geen gezicht en ziet een zwarte stuurpen er veel strakker en rustiger uit.
@TS Ik heb geprobeerd de decals te verwijderen met aceton. Voor het WCS stuur ging dat perfect, maar voor de 4-axis pen was het resultaat niet 100%. Nu ik jouw stuurpen zie, lijkt mij dat spuiten ook wel wat. Kun je aangeven hoe je dat hebt gedaan? Wat voor verf heb je gebruikt, moet de pen nog licht opgestuurd worden, etc? Alvast bedankt.
IMHO vind ik de WCS-onderdelen zonder decals op 99% van de fietsen het mooiste staan.
IMHO vind ik de WCS-onderdelen zonder decals op 99% van de fietsen het mooiste staan.
Ben zaterdag meteen maar even langs de Gamma gegaan...
[img=http://img254.imageshack.us/img254/2378/img3948ic5.jpg]
Bedankt voor de tip!
[img=http://img254.imageshack.us/img254/2378/img3948ic5.jpg]
Bedankt voor de tip!
Heel mooi resultaat!
Welke korrel schuurpapier hebben jullie gebruikt?
Welke korrel schuurpapier hebben jullie gebruikt?
-
- Forum-lid
Ziet er in beide gevallen goed uit ja! Wil zelf ook een deel van de WCS 4-axis logo's verwijderen, zal dit miss ook zo gaan proberen, alleen aceton haalde niets uit namelijk...