Nieuw set wielen gezocht
Hallo
Kheb een vraagje.
kheb mij zopas een tacx gekocht, maar uit gemak zou ik een 2e set wielen nodig hebben, omdat ik mn trainingsband dan op mn oude wielen leg.
Wat is jullie voorkeur qua merk, type, prijs-kwalitijt?
Khad zo een prijs van 100€ in gedachten, kzou er niet echt veel meer voor willen geven omdat ik mij dan toch volgend jaar een nieuwe racefiets koop.
Grtz Jonathan
Kheb een vraagje.
kheb mij zopas een tacx gekocht, maar uit gemak zou ik een 2e set wielen nodig hebben, omdat ik mn trainingsband dan op mn oude wielen leg.
Wat is jullie voorkeur qua merk, type, prijs-kwalitijt?
Khad zo een prijs van 100€ in gedachten, kzou er niet echt veel meer voor willen geven omdat ik mij dan toch volgend jaar een nieuwe racefiets koop.
Grtz Jonathan
ik weet niet hoe zwaar je bent maar ik heb nog een bijna nieuwe set bontrager select wielen (shimano body)staan
stuur maar een PM als je interesse hebt normaal wil ik ze eigenlijk niet verkopen want kwaliteit van de wielen zijn niet denderend maar een half jaar moeten ze het met niet teveel gewicht wel vol houden
stuur maar een PM als je interesse hebt normaal wil ik ze eigenlijk niet verkopen want kwaliteit van de wielen zijn niet denderend maar een half jaar moeten ze het met niet teveel gewicht wel vol houden
-
- Forum-lid
De Shimano WH-500r zou het ook wel een jaartje op de tacx moeten kunnen uithouden en is met een beetje zoeken wel te vinden voor een 70 euro.
Excuse me while I kiss the sky
Waarom niet gewoon een Mavic Open Pro of Rigida DPX wiel? Of een oude Cosmic? Op marktplaats volgens mij best voor 3 tientjes of minder te krijgen. Wel even opletten dat er 10 speed spul op past...
Hallo
Kheb zo een oogje op de Campagnolo Khamsin, prachtige wielen, goeje prijs-kwaliteit verhouding en degelijk materiaal.Enkel nog probleempje, kzit met een shimano groep (sora), denk niet dat ze zullen passen, weet het niet zeker.Iemand meer info?
Ps een campagnolo groep kopen is niet echt een optie voormij, mits ik toch eind vandejaar een nieuwe racefiets koop.
grtz
Kheb zo een oogje op de Campagnolo Khamsin, prachtige wielen, goeje prijs-kwaliteit verhouding en degelijk materiaal.Enkel nog probleempje, kzit met een shimano groep (sora), denk niet dat ze zullen passen, weet het niet zeker.Iemand meer info?
Ps een campagnolo groep kopen is niet echt een optie voormij, mits ik toch eind vandejaar een nieuwe racefiets koop.
grtz
-
- Forum-lid
Als je een achterwiel zoekt voor op de Tacx, is looks niet echt belangrijk. Mijn ervaring is dat delagers in een naaf het niet echt leuk vinden op de Tacx. Je loopt de kans dat in no-time je lagers naar de haaien zijn, toch zonde van een goed wiel. Hierdoor zou ik op zoek gaan naar een goedkoop wieltje waarbij er weinig sentimenten spelen als het wiel aan zijn eind is.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
en als ik nu eens een cassette van campa op het campa wiel zou monteren, zou dat dan lukken, als ik alle andere onderdelen van de shimano groep dan laat zitten? kzou mijn wielen die ik nu heb gebruiken voor de tacx, mavic xp21, vrij eenvoudige wieltjes.
grtz
grtz