Zoals je ziet staat het nieuwe forum online. We verwachten niet dat er helemaal geen problemen zijn, mede door het overzetten van alle oude gegevens is eea toch wat lastiger geworden.
We willen graag centraal in dit topic alles verzamelen, dus meld hieronder je eventuele problemen.
Edit:
We zijn ons er van bewust dat e.e.a. momenteel nog niet volledig functioneert. Achter de schermen wordt er keihard aan gewerkt om de boel volledig op orde te krijgen.
Zodra de vakantieperiode is afgelopen proberen we de boel z.s.m. aan te passen.
Forum problemen lijstje
Bij heleboel posts parsed ie HTML niet...
btw het uploaden van een icon werkt ook niet.
btw het uploaden van een icon werkt ook niet.
De tags zijn bij enkele berichten wel omgezet maar bij veel berichten niet. Ik bedoel dan de en anderen maar ook de quotes of accenten bv & lt . ipv < . Voorbeeld: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=15982
Is er ook niets te doen aan dat piepkleine lettertype?
Is er ook niets te doen aan dat piepkleine lettertype?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Piepkleine letters zijn te verhelpen door ctrl in te houden en met de scroll-knop op je muis naar boven te scrollen.
ja, ok maar dan moet ik die zoom steeds opnieuw doen / ongedaan maken als ik naar een andere site ga. Die instelling is er van de IE en niet van het forum. Dit is toch standaard een veel te klen lettertype. Kijk eens naar nu.nl dat is standaard leesbaar.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Alle oude links die in de topics staan en naar andere topics verwijzen, werken niet meer, I assume?
Ook kreeg ik bij het uploaden van een nieuwe avatar de volgende foutmelding in Firefox:
Microsoft VBScript compilation error '800a0411'
Name redefined
/avatarupload.asp, line 7
dim upload,Image,actionresult,oFs,arrAvatar,oldfilename
-----------------^
Verder vind ik het nieuwe forum toppie!
Ook kreeg ik bij het uploaden van een nieuwe avatar de volgende foutmelding in Firefox:
Microsoft VBScript compilation error '800a0411'
Name redefined
/avatarupload.asp, line 7
dim upload,Image,actionresult,oFs,arrAvatar,oldfilename
-----------------^
Verder vind ik het nieuwe forum toppie!
Ik zit nu op de account van mijn vader. Vannaf het moment dat het nieuwe forum online is kan ik zelf niet meer inloggen. Mijn gebruikersnaam is TiesT. Heb geen flauw idee hoe het kan maar het is wel irritant.
Verder vind ik het nieuwe forum wel erg wennen.
Verder vind ik het nieuwe forum wel erg wennen.
[quote="Bontempi"]Ik zit nu op de account van mijn vader. Vannaf het moment dat het nieuwe forum online is kan ik zelf niet meer inloggen. Mijn gebruikersnaam is TiesT. Heb geen flauw idee hoe het kan maar het is wel irritant.
Verder vind ik het nieuwe forum wel erg wennen. [/quote]
Zo ik ben er weer. Het is gelukt. even voor de zekerheid het één en ander opgevraagd. Ben weer in de running.
wel een ander probleem Avater aanpassen
Verder vind ik het nieuwe forum wel erg wennen. [/quote]
Zo ik ben er weer. Het is gelukt. even voor de zekerheid het één en ander opgevraagd. Ben weer in de running.
wel een ander probleem Avater aanpassen