bianchi 1885
ik vind t bianchi 1885 frame erg mooi
wie heeft er ervaring mee ?
is het een koersframe of tourframe
ik wil hem opbouwen met campa chorus of shim. ultegra
itm zadelpen stuur en stuurpen
wielen weet ik nog niet, denk aan zonda wielen
kleur frame zwart
word dit wat of niet
wie heeft er ervaring mee ?
is het een koersframe of tourframe
ik wil hem opbouwen met campa chorus of shim. ultegra
itm zadelpen stuur en stuurpen
wielen weet ik nog niet, denk aan zonda wielen
kleur frame zwart
word dit wat of niet
"Fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol"
Lijkt me een mooie fiets, lijkt de mijne wel. ITM 101 carbon zadelpen, ITM Millenium carbon stuur, Shimano Ultegra afmontage met compact crank. Het Arione zadel van de foto is inmiddels vervangen door een Toupé.
Aan Zonda wielen doe je absoluut een goede koop.
Anyway ik berijd het frame als fanatieke toerist en ik vind het uitstekend bevallen. Ik heb er al behoorlijk wat lange tochten mee gereden. Ook in de afdaling staat dit frame z'n mannetje. Voor een Italiaan is ie behoorlijk stijf en hij ziet er uiteraard goed uit. Het frame is gericht op (fanatiek) tourgebruik.
Foto'tje van de mijne
Aan Zonda wielen doe je absoluut een goede koop.
Anyway ik berijd het frame als fanatieke toerist en ik vind het uitstekend bevallen. Ik heb er al behoorlijk wat lange tochten mee gereden. Ook in de afdaling staat dit frame z'n mannetje. Voor een Italiaan is ie behoorlijk stijf en hij ziet er uiteraard goed uit. Het frame is gericht op (fanatiek) tourgebruik.
Foto'tje van de mijne
Quoten: Origineel geplaatst door IBAN op 30 Mei 2007
net onder de douche geweest zeker
Haha, nee hoor, dit is al een wat oudere foto to be honest.... Fiets is zondagavond voor 't laatst onder handen genomen, was wel nodig ook na Tilff-Bastogne-Tilff....
net onder de douche geweest zeker
Haha, nee hoor, dit is al een wat oudere foto to be honest.... Fiets is zondagavond voor 't laatst onder handen genomen, was wel nodig ook na Tilff-Bastogne-Tilff....
Is inderdaad een zeer mooi frame. Gezien de andere componenten ... zou ik zeker voor Chorus gaan! Op en top Italiaanse schoonheid. Van de 1885 vindt u een digitale test bij fiets. De 1885 staat naast de Via Nirone en de Gios Compact Pro op mijn verlanglijstje. En het ziet er stilaan naar uit dat ik ga zwichten voor de 1885.
ik zou denk ook voor de 1885 gaan .gios is ook mooi alleen de kleur vind ik nie mooi . chorus moet t maar worden een nadeel al mn shimano gereedschap en tandwielen kunnen gelijk naar marktplaats bedankt voor reactie
"Fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol"
Een bevriend renner is uiterst tevreden over zijn Bianchi 1885. Hij heeft hem vorig jaar gekocht en toen waren ze double butted. Ik meen dat de versie 2007 triple butted is. Dit maakt het frame lichter maar waarschijnlijk minder stijf (ik heb van de versie 2007 nog geen stijfheidswaarden gevonden; deze van de vorige versie waren uitstekend).
Ter info: bij Salden kun je de double butted uitvoering nu voor een spotprijs kopen; enkel weet ik niet welke maten nog in voorraad zijn.
Ter info: bij Salden kun je de double butted uitvoering nu voor een spotprijs kopen; enkel weet ik niet welke maten nog in voorraad zijn.
Je hebt een versie met en een versie zonder.
Ik dacht dat het frame bij Salden er eentje met is. (althans dat maak ik op uit het plaatje). € 400.- voor dit frame is niet veel geld....
Ik dacht dat het frame bij Salden er eentje met is. (althans dat maak ik op uit het plaatje). € 400.- voor dit frame is niet veel geld....