Heeft er iemand ervaring met deze wielenmaker? Hij zou (naar eigen zeggen) superwielen maken met absoluut gelijke spaakspanning en een perfecte afstelling v/d lagers. Zijn prijzen lijken wel ok.
http://www.bikeboosting.nl/index.php
Ernie Frieke BikeBoosting
-
- Forum-lid
http://www.bikexperto.com/index.htm
Bikeboosting ken ik niet, maar bikexperto heeft voor mij tot volle tevredenheid prima wielen gespaakt. cxp33 met 36 spaken en ultegra naven. super.
groeten,
Gerrit-Jan
Bikeboosting ken ik niet, maar bikexperto heeft voor mij tot volle tevredenheid prima wielen gespaakt. cxp33 met 36 spaken en ultegra naven. super.
groeten,
Gerrit-Jan
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, Zoran is ook een goede in de wielbouwerij.
Less is bore
Ik heb bij Ernie een setje mtb wielen laten spaken. De wielen lopen superstrak alleen wat problemen gehad met het achterwiel lager. Dit is op zich wel ok opgelost door hem. Je kunt wel een aparte wielset samenstellen voor acceptabele prijzen.
Waar ik mij wel een beetje aan stoor is zijn ietwat gebrekkige manier van communiceren
Waar ik mij wel een beetje aan stoor is zijn ietwat gebrekkige manier van communiceren
Quoten: Origineel geplaatst door Leo VL op 29 Mei 2007
waar ik mij wel een beetje aan stoor is zijn ietwat gebrekkige manier van communiceren
Klopt heb ik ook gehad. Ik wilde bij hem wat bestellen maar kreeg geen reactie op mijn mail. Heb hem gebeld en hij vertelde mij dat hij mijn mail adres kwijt was. Maar kreeg van hem wel elke tijd een nieuws brief.
Ben naar een ander gegaan. even goede vrienden lijkt me.
waar ik mij wel een beetje aan stoor is zijn ietwat gebrekkige manier van communiceren
Klopt heb ik ook gehad. Ik wilde bij hem wat bestellen maar kreeg geen reactie op mijn mail. Heb hem gebeld en hij vertelde mij dat hij mijn mail adres kwijt was. Maar kreeg van hem wel elke tijd een nieuws brief.
Ben naar een ander gegaan. even goede vrienden lijkt me.
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
Dat communiceren is ondertussen al flink verbeterd!
Kan ook niet anders in deze tijd.
Ik heb om advies gevraagd met een paar voorkeuren die ik wenste, maar op zijn aanraden toch een wat degelijker keus gemaakt.
De wieltjes zijn voor race bedoelt, duurzaam en kwaliteit. 32 spaaks DTswiss.
Prima service.
Kan ook niet anders in deze tijd.
Ik heb om advies gevraagd met een paar voorkeuren die ik wenste, maar op zijn aanraden toch een wat degelijker keus gemaakt.
De wieltjes zijn voor race bedoelt, duurzaam en kwaliteit. 32 spaaks DTswiss.
Prima service.
-
- Forum-lid
Ik ken heel wat mensen die op wieltjes van Ernie (bikeboosting) rijden.
Zelf heb ik ook wieltjes voor mijn 29er laten spaken. Nog nooit een klacht gehoord.
Zelf heb ik ook wieltjes voor mijn 29er laten spaken. Nog nooit een klacht gehoord.
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!
-
- Forum-lid HC
Ik hoor ook veel goede verhalen uit de MTB wereld, en ach welke techneut communiceert wel goed/perfect, weinig toch??
In de MTB gaat er ook eigenlijk niet boven een handgemaakt setje, in de race ligt dat iets anders, daar heb je ook erg goede fabriekssets, bij MTB zijn die op een hand te tellen
Daarnaast ontvangt hij heel veel mail met heel veel vragen, dat kost veel tijd het te beantwoorden, bij hem is het uit hobby geboren
In de MTB gaat er ook eigenlijk niet boven een handgemaakt setje, in de race ligt dat iets anders, daar heb je ook erg goede fabriekssets, bij MTB zijn die op een hand te tellen
Daarnaast ontvangt hij heel veel mail met heel veel vragen, dat kost veel tijd het te beantwoorden, bij hem is het uit hobby geboren