Geachte leden,
Heb zins gisteren sram force op mijn fiets gemonteerd,en zoals jullie weten als je een nieuwe groep op je fiets hebt dan moet je dat meteen uitproberen. moest ontzettende wennen aan het schakelsysteem omdat, ik eerst shimano ultega er op hadt.nu maar ga vandaag even een lange tocht maken om hem helemaal onder de knie te krijgen onder de knie te krijgen.
Mijn vraag is of er nog meer mensen hier op de forum zijn die met sram rival of force rijden en wat is jullie ervaring hier mee.
Met sram groet,
Sram Force
Beste Lid,
Het is zeker een fraaie groep ook zeker mooi afgewerkt en de bediening is ook zeker even wennen. ik moet wel zeker zegen dat ik er echt moet aan wennen maar ja zo als ze zegen alles went. ik hoor wel als je hem er op heb gemonteerd.
Met vriendelijke groet,
Rene Ruizendaal
Mijn nieuwe fiets heb ik met Sram Force afgemonteerd en deze bevalt me zeer goed. Ik reed hiervoor en overigens nog steeds op mijn oude fiets met Shimano en ik moet zelf zeggen het wennen viel mij mee immers het afschakelen is precies hetzelfde als bij Shimano en het opschakelen in principe ook alleen moet je tegen het kleine hendeltje duwen i.p.v. de grote hendel. Inmiddels stap ik zonder problemen van de één op de andere fiets of te wel van het ene naar het andere systeem.
Wat ik niet kan beoordelen is of de overstap van Campa naar Sram wellicht moeilijker is!
Wat ik niet kan beoordelen is of de overstap van Campa naar Sram wellicht moeilijker is!
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid
Dacht dat er al een topic van was, maar goed. Ik heb ook Sram Force en de groep bevalt prima. De shifters liggen beter in de hand dan zowel campa als shimano. Het schakelen verloopt vlotjes. Klein nadeel is het trimmen van de voorderailleur maar bij goed afstellen is dat ook geen echt probleem. Verder geen aanpassings problemen gehad.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die