Hallo,
Ik ben geinterseerd in de nieuwe Sensa Toscane ES. Ik rij nu op een Fausto Coppi k14 afgemonteerd met Dura-Ace, super fiets, maar ik wil wel eens wat anders.
Heeft iemand ervaring met deze fiets? Hij komt goed (beste) uit de test van fiets 12-2006.
Waar kan ik de geometrie van de Sensa Toscana ES vinden?
groeten Eric
Geometrie Sensa Toscana ES
<a target="_blank" href= "http://img201.imageshack.us/img201/8571 ... ppi</a><br>
-
- Forum-lid
Geometrie is inderdaad niet meer terug te vinden op hun vernieuwde site. In 2006 nog wel on-line. Wellicht dat je via hun e-mail nog de waarden/tekening nog op kunt vragen. Normalerwijze zijn ze altijd snel en hulpvaardig met het beantwoorden van alle vragen.
Mijn ervaringen met de Toscane zijn enkel positief te noemen.
Mijn ervaringen met de Toscane zijn enkel positief te noemen.
Hallo intersantos,
Ik heb even een e-mailtje gestuurd naar de fabikant, even afwachte dus.
Maar bedankt voor je snelle reactie.
p.s. wat zijn de specifiecaties van jou Sensa Toscana (mooie fiets)?
<a target="_blank" href= "http://img201.imageshack.us/img201/8571 ... ppi</a><br>
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door E.G. op 23 Mei 2007
Hallo intersantos,
Ultegra, Ritchey WCS, FSA K-wing, Arione, Mavic Aksium. Op korte termijn zadelpen vervangen door carbon WCS en wielen vervangen. De aksiums waren destijds een beetje de sluitpost. Twijfel nog steeds tussen Zonda's, AMC 420 en carbon (Cosmic, FFWD, Karbona, HED, Xerografia). Denk dat Zonda's de meest verstandige keuze (prijs-kwaliteit) is. Wil i.i.g. voor de zomervakantie knoop doorhakken.0
Hallo intersantos,
Ultegra, Ritchey WCS, FSA K-wing, Arione, Mavic Aksium. Op korte termijn zadelpen vervangen door carbon WCS en wielen vervangen. De aksiums waren destijds een beetje de sluitpost. Twijfel nog steeds tussen Zonda's, AMC 420 en carbon (Cosmic, FFWD, Karbona, HED, Xerografia). Denk dat Zonda's de meest verstandige keuze (prijs-kwaliteit) is. Wil i.i.g. voor de zomervakantie knoop doorhakken.0
De geometrie van maat 58 staat op de site bij de test van de sensa toscana.En je heb groot gelijk dat je de ES versie neemt vind ik een stuk mooier dan het 2007 frame, hoewel hij op de foto van toscana_2007 meeviel, is een mooiere foto dan de foto van Intersens
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door maruc op 23 Mei 2007
De geometrie van maat 58 staat op de site bij de test van de sensa toscana.En je heb groot gelijk dat je de ES versie neemt vind ik een stuk mooier dan het 2007 frame, hoewel hij op de foto van toscana_2007 meeviel, is een mooiere foto dan de foto van Intersens
Het verschil is een ander kleurschema?
Het verschil is een ander kleurschema?
Ik heb gisteren een e-mailtje naar Intersens gestuurd met de vraag voor de geometrie van de Sensa Toscane ES. Nog geen kwartier later stuurde ze een afbeelding van de frame maten 50 en 53. Dat noem ik nou eens service, echt klasse.
Ik probeer ze even hier te posten (als het wil lukken)..
Ik probeer ze even hier te posten (als het wil lukken)..