Witte Kruis Classic 12 maart 2011
Mijn eerste cyclo van het seizoen wordt de Witte Kruis Classic op 12 maart.
De start is bij de Haagse Hogeschool in Den Haag tussen 9 en 11.
Er zit zelfs een tijdritje in waarmee je dikke vette prijzen kan winnen.
Deze routes kunnen er verreden worden:
Toertocht: 50km
Cyclo: 100km
Inschrijven kan overigens hier.
Ik ga zelf de 100km doen. Wie is er nog meer bij?
EDIT:
Gisteren de WKC2011 gedaan en het was een groot succes. Lekker weer en een leuke sfeer. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
De uitslagen van de tijdrit zijn inmiddels bekend. Voor de volledigheid ook maar even de uitslagen van vorig jaar erbij:
- tijdrit 2010
- tijdrit 2011
De start is bij de Haagse Hogeschool in Den Haag tussen 9 en 11.
Er zit zelfs een tijdritje in waarmee je dikke vette prijzen kan winnen.
Deze routes kunnen er verreden worden:
Toertocht: 50km
Cyclo: 100km
Inschrijven kan overigens hier.
Ik ga zelf de 100km doen. Wie is er nog meer bij?
EDIT:
Gisteren de WKC2011 gedaan en het was een groot succes. Lekker weer en een leuke sfeer. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
De uitslagen van de tijdrit zijn inmiddels bekend. Voor de volledigheid ook maar even de uitslagen van vorig jaar erbij:
- tijdrit 2010
- tijdrit 2011
Hopelijk ik ook, ik krijg dat weekend wellicht mijn appartement opgeleverd, dus dat zou roet in het eten kunnen gooien.
Heb vorige week de 50km als training gereden, leuk parcours.
Heb vorige week de 50km als training gereden, leuk parcours.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
Vorig jaar gereden en ben er dit jaar ook weer bij. Sta ergens op de lijst tussen de deelnemers.
De route is ten opzichte van vorig jaar ietsje aangepast. Niet meer langs de snelweg vanaf Voorburg naar de Rottemeren maar door de duinen richting Wassenaar en dan achter Zoetermeer langs richting de Rottermeren. Lijkt me zo te zien wel een verbetering.
De route is ten opzichte van vorig jaar ietsje aangepast. Niet meer langs de snelweg vanaf Voorburg naar de Rottemeren maar door de duinen richting Wassenaar en dan achter Zoetermeer langs richting de Rottermeren. Lijkt me zo te zien wel een verbetering.
ik ben er ook
gezellige duurtraining (en 3 kilometer knallen)
gezellige duurtraining (en 3 kilometer knallen)
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Ben er dit jaar weer bij en heb er onwijs veel zin in... Hoop wel dat er iets minder westen wind staat dan vorig jaar. Wat was dat beuken zeg langs de Waterweg richting Hoek v H...!!
1 ding heb ik nog mijn twijfels over, het eerste deel door Scheveningen langs het Kurhaus. Ben benieuwd of ik in die drukte de juiste afslag de duinen in kan vinden. Hopelijk zetten ze iemand / iets neer bij de afslag..
1 ding heb ik nog mijn twijfels over, het eerste deel door Scheveningen langs het Kurhaus. Ben benieuwd of ik in die drukte de juiste afslag de duinen in kan vinden. Hopelijk zetten ze iemand / iets neer bij de afslag..